Patryk Gorgol

“Niepodważalny” dowód na zamach w Smoleńsku (ironicznie)

138 komentarzy

Panie, panowie, oto przedstawiam niepodważalny dowód na to, iż w Smoleńsku mieliśmy do czynienia z zamachem. Przez kilka dni łudziłem się, iż była to katastrofa lotnicza, nędznie racjonalizując sobie, iż nie ma żadnych dowodów, a ostatnim narodem, który by na tym zyskał – poza Polakami – są Rosjanie. Wszystko zmieniło się z chwilą, gdy obejrzałem ten film…

Film z napisami. Widziałem już kilka wersji, w każdej z nich ewidentne są nieczyste intencje Rosjan!

Okazuje się więc, iż Rosjanie to nie tylko krwiopijcy, ale również idioci. Zorganizowali zamach na swoim terytorium, w samolocie wyprodukowanym w Związku Radzieckim, remontowanym jakiś czas temu w Rosji. Jakby tego było mało “nawet” nie byli w stanie wszystkich załatwić i trzeba było dobić trzech rozbitków. Sekcja zwłok by tego nie wykazała! A jakiej nowoczesnej metody użyli Rosjanie – wywołali sztuczną mgłę, a potem zdalnie przejęli panowanie nad samolotem.

Na całe szczęście polscy internauci, siedzący przed komputerami, odkryli niecny spisek. Czy to nie dziwne, że na miejscu katastrofy tak szybko pojawili się ludzie, a w dodatku jeszcze Rosjanie- pytają? Już nie z takich katastrof ludzie wychodzili cało – podkreślają, bo przecież nie mówimy tutaj o rozbiciu się z prędkością kilkuset km/h, o drzewa, grzbietem do góry. Człowiek w samochodzie, jadący 200 km/h i wjeżdżający w drzewo, przeżyje w niemal 100% przypadków! Jako czujni obserwatorzy wiedzą, że samolot nie powinien się roztrzaskać na tyle części. Złośliwi czepialiby się, że przy okazji Pentagonu (11.09) mówili, iż samolot roztrzaskał się na za mało części (najpierw twierdzili, że nie ma żadnych części, potem zmiana wersji), ale są oni albo głupi albo sponsorowani przez Rosjan/Tuska/WSI. Bo przecież – cytując jednego z moich czytelników – czy to nie dziwne, że w chwili wypadku Tusk z Komorowskim przebywali jednocześnie w Trójmieście?!

Rosjanie jednak, jako Słowianie, nie dopracowali swojej operacji. W 39 sekundzie widać machającą rękę rozbitka (który zaraz zostanie rozstrzelany!). Tak, rękę, nie żadną gałąź czy część samolotu albo wrażenie wywołane przez ruch nagrywającego. To pewne, bo przecież – czy na miejscu, gdzie rozbił się samolot, mogło dojść do jakichś dziwnych przekształceń krajobrazu?  Co więcej, niemal każde działanie Rosjan było doprowadzone do perfekcji (stąd brak bezpośrednich dowodów!). Zapomnieli tylko o jednym, małym, drobniutkim szczególe – by nie dopuścić do miejsca zamachu ludzi z telefonem komórkowym, którzy mogliby nagrać, jak strzelają do ocalałych z wypadku! Służby są jednak zacięte – pomimo tego, iż widzieli, że ktoś ich nagrywa, nie zaprzestali swoich działań, a czują się na tyle bezkarnie, by nawet nie zabrać tego nagrania. I tak banda pożytecznych idiotów powie, że to żaden dowód.

Sprytnie udało się też to wszystko zataić przed Jerzym Bahrem, ambasadorem w Moskwie oraz Jackiem Sasinem, zastępcą szefa Kancelarii Prezydenta, którzy byli na lotnisku. Zapewne pokazano im atrapę,  sprytnie wcześniej przygotowaną, tak, by z miejsca wykluczyli zamach. Naiwniacy! Zwłaszcza z tą syreną alarmową, która – według komentatorów – miała zagłuszyć strzały.

Tłumaczenie “ze słuchu” (i serca) jest perfekcyjne. Po co znajomość języka rosyjskiego, skoro wiadomo, że polski i język rosyjski są podobne? Ci sami, wspomniani już, złośliwcy mogliby powiedzieć, iż “nie zabijajcie nas” (po którym kamerzysta oddala się) znaczy w rzeczywistości “wynoś się/idź sobie”, ale to by nie pasowało do tezy i byłoby manipulacją. Poza tym – osoba po katastrofie lotniczej, przygnieciona, z emocji krzyczałaby właśnie z taką donośnością.  Nie czekajmy na opinie żadnych znawców języka rosyjskiego – prawda jaka jest, każdy wie. Telewizje zresztą też, mają taki materiał pod nosem, a nie chcą skorzystać z usług tłumaczy. Prawdopodobnie są zaangażowane w spisek, bo jak inaczej wytłumaczyć, że stacja TVN24 zwlekała pół godziny z podaniem informacji?

Ten wulkan to też podejrzana sprawa – że akurat teraz zaczęły się z nim problemy. Prawdopodobnie to robota przeciwników pochowania prezydenta na Wawelu! Nie udało im się protestami zmienić decyzji, więc postanowili zepsuć uroczystość.

——–

Z tego miejsca chciałem podziękować wszystkim ludziom, w tym politykom, którzy potrafią w tej chwili zachować powagę.  Wyrazy wsparcia należą się Jarosławowi Kaczyńskiemu.

Jeżeli chodzi o tłumaczenie, to polecam tę stronę – powinno rozwiać wszelkie możliwości.

EDIT: 16:15: pojawiają się wątpliwości wśród czytających tekst, czy jest pisany na serio, czy to ironia. Naturalnie, jest to konwencja ośmieszająca koncepcje spiskowe. Polecam ten artykuł sprzed tygodnia, gdzie jasno daje do zrozumienia, co sądzę o Polakach, którzy obwiniają Putina/Tuska/WSI etc.

Komentarze

  1. 1.

    ale to są domysły tylko i wyłącznie… przecież to mogli być złodzieje, gapie którzy po usłyszeniu huku( czy też wybuchu, niewiem jak to było nie było mnie tam)po spadnięciu samolotu zbiegli się aby zobaczeć co się zdarzyło… i w chwili przeglądnąć miejsce katastrofy w celu możliwośći znalezienia czegoś cennego. a rosyjscy milicjanci, wojskowi, chcieli ich odstraszyć. to jest jedyne sensowne zaprzeczenie autentyczności dobijania ofiar.
    PS a gdyby była to prawda co do filmu to rosjanie powybijali by wszystkich w youtube żeby nie wyszło to na jaw, skoro taki samolot to dla nich pikuś

    rybek
  2. 2.

    “(…)Człowiek w samochodzie, jadący 200 km/h i wjeżdżający w drzewo, przeżyje w niemal 100% przypadków!”

    w tym momencie przestałem czytać te bzdury… możesz pisać książki s-f

    siergiej
  3. 3.

    Kolejna mongolska teoria ^^ No pośmiać się można, dzięki za poprawienie humoru :)

    qwertyman
  4. 4.

    I tak w ogóle, po co mieliby to robić? Wiem! Na pewno ruscy chcieli, żeby świat dowiedział się o Katyniu! ^^”

    qwertyman
  5. 5.

    I co wy jeszcze wymyślicie…hehe banda idiotów…Rosjanie byli na tyle głupi że zapili ponad 20000 ludzi w Katyniu(między innymi) wtpię żeby zrobili to jeszcze raz tak blisko tego miejsca zwłaszcza że tak bardzo walcz teraz o swój wizerunek na świecie,po za tym to teraz oni nam nadskakuj a nie my im…

    Jabo
  6. 6.

    Panowie, fajnie, ze broncie tezy, ze to nie Rosjanie zrobili zamach, ale ja wlasnie mam taki sam przekaz. Osmieszam teorie spiskowa, a wstawka z autem jest oczywista, bo przeciez czlowiek ma mierne szanse przy 80 km/h, a co dopiero przy 200 i szybciej :) .

    Slowo-klcuz: ironia.

    Patryk Gorgol
  7. 7.

    wiesz co? Idź i strzel samobója, bo wojny wywołujesz.

    gfh
  8. 8.

    Ja wywoluje? A moze TVP to robi, puszczajac tego typu tezy na swojej antenie (patrz program Jana Pospieszalskiego)?

    Patryk Gorgol
  9. 9.

    Ale powieccie co to do huja za strzały COCO???
    Samo z siebie!!!

    adolf
  10. 10.

    Teorie spiskowe- przecież to są domysły więc nie rozumiem Twojej ironii. Przecież nie można wykluczyć niczego. Poza tym przypomnij sobie katastrofe okrętu KURSK (tez był to wg Ciebie wypadek???) Każdy ma prawo myśleć tak jak uważa i każdy ma prawo analizować po swojemu a Ty tutaj ewidentnie wyśmiewasz takich ludzi- o zgrozo! Poza tym pojawiają się co chwila nowe informacje, brak oświetlenia itp…. to wszystko robi się bardzo dziwne.

    Co do samochodu… hmm a Zientarski ile pędził po warszawskich ulicach? 80km/h? upssss chyba ponad 200… i żyje :) Poza tym wystarczy wpisac w wyszukiwarkę i poszukać historii osób które przeżyły katastrofy lotnicze- tego jest na prawdę duzo w internecie.

    Sylwia
  11. 11.

    adolf Says:
    Ale powieccie co to do huja za strzały COCO???
    Samo z siebie!!!

    Otóż strzały te; to mogły być pękające gałęzie, reakcja metali (samolot płonie, paliwa itd) , naboje Boru, i wiele różnych innych rzeczy. Pewnie prawdy się nie dowiemy bo jaka by nie była, nie zaspokoi wszystkich

    ktoś
  12. 12.

    Naboje raczej odpadają bo gdyby strzelały naboje to strzały byłyby ciągłe a na filmiku słychać cykliczne. Co do pożaru to tliło się zaledwie kilka kawałków a reszta w doszczętnej rozsypce co jest bardzo zastanawiające.

    Sylwia
  13. 13.

    50sek.słychać dokładnie NIE ZABIJAJĆIE NAS!

    mały88
  14. 14.

    50sek.słychać dokładnie NIE ZABIJAJĆIE NAS!OKRUTNA ZBRODNIA ROSJAN …!!!

    mały88
  15. 15.

    Jeśli wszystko jest takie oczywiste, to chyba nikt nie będzie miał nic przeciwko temu aby film zbadały niezależne instytucje np. Europejska Agencja Bezpieczeństwa Lotniczego lub inne.
    Chciałbym też usłyszeć coś na temat systemu naprowadzania, który był w Smoleńsku 7 kwietnia, a również upublicznienia zapisu rozmów z wieżą od chwili kiedy samolot znalazł się w jej zasięgu.
    I jeszcze pytanie związane z wymianą żarówek – usłyszałem bardzo ciekawe stwierdzenie, że mianowicie iż to że może sięnie paliły albo paliło się kilka nie ma znaczenia !! Mgła, że oko wykol a żarówki wskazujące linię pasa nie są ważne ?! To kiedy są ważne? …jak jest czyste niebo i widocznośc na kilka kilometrów ?

    Piotr
  16. 16.

    Jeśli to nie zamach to dlaczego ktoś wkłada tyle czasu i pisze artykuły obalające tą tezę (internet jest wszędzie)?

    Jak by nie było wątpliwości że to nie zamach to nikt inteligentny by nie pisał że to nie prawda !

    Dlaczego nikt oficjalnie nie zaprzeczył że to spisek ?

    nono
  17. 17.

    są potrzebne jak lądujesz w nocy

    hhghghghgh
  18. 18.

    rozmów z czarnych skrzynek raczej nie upubliczni się o czym już świadczą wypowiedzi o “treściach intymnych” jakie rozmowy intymne można prowadzić w samolocie który za chwile się rozwali? To wszystko robi się na prawde dziwne i zarazem ciekawe.

    Sylwia
  19. 19.

    1. ten przyklad z samochodem na drewo jest moze troche niefortunnie z formuowany ale wiadomo co chcial kolega tym przykladem wyrazic , ze niejednokrotnie po groznym wypadku samochodowym nawet przy 200km na godzine ludzie , “ chociaz ciezko ranni , przezywaja te wypadki , a to tylko samochod z jednym albo najwyzej przecietnie z 5-ka ludzi, a tutaj duzy olbrzymi samolot i jak pdawali lecial bardzo nisko okolo 20 mtr. nad ziemia i okolo 200-250km/h i z 96 ludzi nikt nie przezyl ? a kokpit i jeszcze pare czesci kadluba sie zachowaly , na samym poczatku juz w wiadomosciach zbyt wiele bylo pospiesznych i „ 100% „ pewnikow , wszyscy zgineli, pilot winny i Kaszynski …………ci co chca moga to widziec rozowo , ja widze wiele cieni tej sprawy i wielka , nienormalna, powsciagliwosc do wyrazania tez zamachowych w oficjalnych zrodlach informacji

    niehujasebje
  20. 20.

    A skąd wiadomo,że oni strzelali do pasażerów samolotu.Może to strzały do innych polskich kamerzystów.

    corrida
  21. 21.

    Jestem ciekawy kto to tłumaczł znam trochę rosyjski i prawie nic się tam nie zgadza

    passyl0
  22. 22.

    pasylO: profesjonalnie, moim zdaniem tlumaczenie, wstawilem na dole. Wyswietli sie pod kliknieciem w hiperlacze. Nie ma zadneog “nie zabijajcie nas”, a “spier*** stad”.

    Zreszta, podziwiam te osoby, ktore uwazaja, ze ktos, kto przezyl taka katastrfoe nieubrudzony bylby w stanie odpiac pasy, pomachac reka i krzyczec donosnie tak, ze slychac go na cala okolice…

    Co do strzalow – najrozsadniejsza hipoteza mowi – strzelali w powietrze. Sa tez inne – cytowane juz wyzej – ze ten dzwiek to nie musialy byc strzaly.

    Czarne skrzynki i ich ujawnienie – tak, powinny zostac ujawnione i mam nadzieje, ze to bedzie mialo miejsce. Nie mam jednak powodow, by nie wierzyc Polakom je odsluchujacym i mowiacym, ze byc moze nie bedzie to CALA tresc, ze wzgledu na intymne tresci. Nie sdze, by zaliczala sie do nich koncowka.

    Uwazam tez, ze nie ma zadnych przeciwskazan, by rone agence itd, prowadzily badania nad ta katstrofa.

    Pozdrawiam wszystkich komentujacych.

    Patryk Gorgol
  23. 23.

    Czesc Polakow to niestety takie osoby ktore jak im w oczy pluja to mowia ze deszcz pada. jednym z nich jest autor tego chamskiego blogu. A wystarczyloby chociaz pomyslec, zastanowic sie… pytan dotyczcych tej katastrofy jest wiele ale wysmiewanie teorii ze nie byl to zbieg okoicznosci jest strzelaniem sobie w stope. Mozna nie zgdzac sie ale nie wysmiewac. No chyba ze jest sie agentem FSB.
    http://astral-projection.blog.onet.pl/2,ID404487538,index.html

    santiago
  24. 24.

    a co znaczy treści intymne? Bo szczerze ja nie rozumiem co jest uznane za treść intymną w rozmowie między pilotami a wieżą?

    Bardzo też ciekawi mnie kto nagrał ten filmik, który jest już chyba w całym intrnecie. Czy autor tego filmiku zostanie zlokalizowany i przesłuchany? I przede wszyskim ciekawe kiedy poznamy analizę tego filmu, bo to jest bardzo istotne czy jest prawdziwy czy też został po prostu przerobiony.

    “tutaj duzy olbrzymi samolot i jak pdawali lecial bardzo nisko okolo 20 mtr. nad ziemia i okolo 200-250km/h i z 96 ludzi nikt nie przezyl ? a kokpit i jeszcze pare czesci kadluba sie zachowaly”

    właśnie to mnie dziwi dlaczego ciała są tak spalone skoro samolot ledwie się tlił i dlaczego rozpadł się na tyle maluśkich kawałeczków?

    Sylwia
  25. 25.

    hhghghghgh – powiadasz, że radar potrzebny jest do lądowania w nocy ? I był tam tylko potrzebny 7 kwietnia jak był Putin i Tusk ? Oni też jakoś nie lądowali w nocy o ile mnie pamięć nie myli.
    Raz jeszcze zapytam – jak po 25 minutach wiedzieli, że nikt nie przeżył skoro jeszcze dwa dni później nawet ciał wszystkich nie mogli odnaleźć ?

    Piotr
  26. 26.

    Sylwia: trescia intymna nie jest rozmowa pilota z wieza, to oczywiste, ale np. dyskusja z kolega pilotem na temat ulubionych pozycji seksualnych, sympatii, czy rozmowy o rodzinie – juz tak. Generanie rzeczy niezwiazane w zaden sposob z wypadkiem.

    Rozmowa, z pominieciem tych fragmentow intymnych, ma zostac opubliczniona. Jezeli nie wierzyc Polakom, ktorzy odsluchuja te skrzynki, to komu?

    Kazdy szczegol mozna poddac w watpliwosc, tylko nie zawsze ma to sens. Co udowodni sie mowiac, ze Rosjanie pospisznie oglosili, ze wszyscy nie zyja? I czym mierzyc to “za szybko”? Jak widac rozszarpany na straszna liczbe czesci samolot, ktory sie palil i lezy do gory nogami oraz spadl z ilus tam metrow, majac ogromna szybkosc, to wstepne okreslenie, po ogledzinach, ze nikt nie zyje, jest wg mnie mozliwe… Polski MSZ potwierdzil te informacje troche pozniej.

    Patryk Gorgol
  27. 27.

    Komu wierzyć? Patryk wg mnie zasada ograniczonego zaufania do wszystkich. Nawet do władz polskich. Czy ufamy polskim politykom? pytanie retoryczne raczej :) więc sprawdza się zasada ogranicoznego zaufania- analizujmy po swojemu a nie liczmy na media, które wypuszczą zhomogenizowaną papkę informacyjną, która będzie przyswajalna w mniejszej bądź większej częsci przez wszystkich. po prostu- MYŚLMY a nie liczmy na innych.
    Czy warto poddawać wątpliwości szczegóły? Wg mnie warto i trzeba to robić jest tego sesn bo chodzi o wyjaśnienie niewyobrażalnej katastrofy w której życie straciło 96 osób- straciliśmy praktycznie ośrodek władzy wykonawczej jakim jest prezydent i jego najblizsi pracownicy. To nie jest reklamacja żelazka to zbadanie przyczyn tragedii a każdy szczegól jest ważny bo niekiedy prowadzi do wyjaśnienia sprawy.

    Sylwia
  28. 28.

    Tylko, ze tego nie odsluchuja polscy politycy, a polsccy prokuratorzy pod przewodnictwem wieloletniego sedziego, powolanego przez prezydenta Lecha Kaczynskiego…

    Myslenie tak, ale fantazjowanie – NIE. Mozemy pytac, czy Rosjanie prawidlowo zachowali sie po wypadku lub czy wszystko od strony wiezy byly w porzadku, to ma sens.

    Tylko co, poza fermentem, budzi dodanie slowek “za szybko” przy ogloszeniu o smierci? Czy o systemie nawigacyjnym? W dodatku przed ogloszeniem jakichkolwiek sutalen, gdzie WSZYSTKIE informacje to SPEKULACJE medialne? Moze, zanim skrytykujemy raport komisji, poczekajmy na jego opublikowanie?

    Nie jestem przeciwko mysleniu i zastanawianiu sie nad rozynymi aspektami, ale powiedz mi Sylwio, jak ludzie, ktorzy nie znaja rosyjskiego, moga tlumaczyc nagranie w tym jezyku, a faceta, ktory jest pol-Rosjaninem, pol-Polakiem oskarzac o to, iz celowo przetlumaczyl to zle?

    Poczytaj sobie, ja juz jestem agentem FSB…

    Patryk Gorgol
  29. 29.

    to, że sprawe będzie badać prokuratura to niczego to nie zmienia… dosłownie niczego-ręce niekiedy opadają jak patrzy się na polskie sądownictwo czy na polską prokurature.

    Co znaczy za szybko- hmm na pokładzie było 96 osób- aby stwierdzić zgon WSZYSTKICH na pewno potrzeba troche czasu to trzeba zbadać a nie na oko ocenić”wszyscy nie żyją”

    tutaj nie chodzi o krytykowanie raprotu ale o zwykłą samodzielną analize sytuacji. Media ogłosiły wielkie pojednanie polsko-rosyjskie… jakieś dziwne przemówienmia, teksty podziękowań… to co się robi to jakaś szopka Polacy próbują wchodzić w tylki Rosji :/ Fakty są takie że Pytania się mnożą czy ludzie, którzy pytają dostaną odpowiedź?

    Sprawa z oświetleniem, ten filmik w intrnecie, sprawa rozsypania się samolotu na drobniutkie kawałki… to jest wg mnie bardzo istotne i trzeba to wyjaśnić. Nie wiem czy pamiętasz wywiad z kontrolerem, który stwierdził że pilot byc może nie znał rosyjskiego, mówił to bez żadnych emocji jakby nic sie nie stało.

    Sylwia
  30. 30.

    Wybacz, ale o czym amym rozmawiac, jesli dla Ciebie polscy prokuratorzy nie nadaja sie do badania tej sprawy? Ma powstac komisja sledcza internautow? :| Wypowiadasz sie na ich temat, nawet nie wiedzac, jakie sa ich wnioski. A piloci – z tego co czytalem – bardzo dobrze znali rosyjski. Niezwykel duzo wyjasnis sie po odtajnieniu czarnych skrzynek.

    Sprawa z oswietleniem – bez znaczenia
    Filmik – zle tlumaczenie
    Rozsypanie sie samolotu – to akurat nikogo nie powinno dziwic, przy takiej predkosci roztrzaskwoc sie o ziemie i drzewa?

    I najwazniejsza kwestia: jesli to byl ZAMACH, to JAK to zrobili Rosjanie? Przewidzieli i posadzili drzewo tak, by wlecial w nim skrzydlem? :/// Jezeli ktos oskarza Rosjan, to musi miec DOWODY, a nie tylko pytania, nad ktorymi pewnie pracuje tez komisja.

    Pozdrawiam.

    Patryk Gorgol
  31. 31.

    a czy ja powiedziałam, że się nie nadają? Powiedziałam tylko, że stosują zasadę ogranicoznego zaufania i nie ważne czy jest to polityk, sędzia czy prokurator dla mnie to bez znaczenia zasada obowiązuje każdego. No właśnie piloci bardzo dobrze znali rosyjski to dlaczego taki tekst kontrolera?

    Sprawa z oświetleniem ma duże znaczenie :
    “Zdaniem dowódcy eskadry samolotowej Pułku Lotnictwa Specjalnego Bartosza Stroińskiego, zdjęcia Serebry przedstawiają oświetlenie lotniska w Smoleńsku. Stroiński, który lądował w Smoleńsku z premierem Tuskiem 7 kwietnia zaznaczył, że wówczas pogoda była bardzo dobra i nie jest w stanie powiedzieć, czy światła działały.

    - Nie wyobrażam sobie, by podczas lądowania polskiego samolotu, które odbyło się w tak trudnych, system oświetlania nie działał – mówi nam Stroiński. Odrzuca też możliwość, że lampy zostały uszkodzone podczas katastrofy, bo wówczas, “przy tak dużym uderzeniu, zostałyby całkowicie zniszczone”.

    Sylwia
  32. 32.

    OK, jasne.

    I teraz dochodzimy do miejsca, w ktorym Twoim obowiazkiem w dyskusji jest udowodnic, ze lampy nie dzialaly w czasie ladowania. Inaczej, przed opublikowaniem raportu, to bicie piany.

    Jezeli dowiedizesz, ze nie dzialaly, bedzie to olbrzymie zaniedbanie ze strony rosyjskiej.

    A dlaczego tka powiedzial kontroler? Nie wiem, poczekajmy na czarne skrzynki, tam musialy byc jakies problemy z komunikacja.

    Patryk Gorgol
  33. 33.

    problemy z komunikacją? W jakim sensie? Przecież awarie wykluczono?

    Mówiąc o lampach opieram się na artykule ktroy był przytoczony już wcześniej przez Piotra- to są spekulacje tak samo jak błąd pilota, czy złe warunki atmosferyczne… cała dyskusja opiera się na przypuszczeniach więc jeżeli ja mam coś udowodnić to najpierw niech zrobi to druga strona móiąc o błędzie pilota.

    Sylwia
  34. 34.

    Jaka druga strona? Ja mowie przez caly czas: poczekajmy na ustalenia, chociaz rzeczywiscie, bledu pilota nie mozna wykluczyc na razie. Co do bledu w komunikacji – tak to wygladalo, ale znowu, poczekajmy.

    A co do lamp – Twoim obowiazkiem w tej dyskusji jest udowodnic, ze ich nie bylo, a nie rzucac w niebo pytania, czy tam byly? Jezeli nie masz dowodow na to, iz ich tam nie bylo, to po co siac niepewnosc?

    Patryk Gorgol
  35. 35.

    Niczego nie można wykluczyć na razie- a Ty to odrazu robisz wyśmiewając ludzi, którzy myślą, że to mogł być zamach.

    Moim obowiązkiem jest przytoczenie tego na czym się opieram- ja sobie tego z palca nie wyssałam- jest na to artykuł i zdjęcia na blogu.

    Sylwia
  36. 36.

    No i teraz wszystko jest jasne, autor tego tekstu o zamachu ma niezbite “dowody ” i informacje, kto poza sprawca tak tajnej misji moze byc w posiadaniu takich informacji?…..tylko sprawca!, wspolnie z Jaroslawem i Rydzykiem to zaplanowal, aby Lecha pochowac jako (bochatera) z polskimi Krolami, a potem wygrac wybory!!!!!!
    …………………………………………….
    Narod jest naiwny i latfo uwierzy we wszystko :)

    Mirek
  37. 37.

    [...] komentarz “nono” pod poprzednim tekstem: Jeśli to nie zamach to dlaczego ktoś wkłada tyle czasu i pisze artykuły obalające tą tezę [...]

  38. 38.

    Moim zdaniem żałosne jest porównywanie wypatku samochodu i samolotu przez kolege trochę wyżej samoloty są wytrzymalsze i zgadzam się z autorem tego blogu to rosjanie im na tym zależało by przecież oni nienawidzili kaczyńskiego

    TAjemniczyDebil
  39. 39.

    Haha, jesteś moim idolem ;)

    Lucy
  40. 40.

    TajemniczyDebil: tylko, ze ja uwazam, iz przy takiej predkosci, lecac do gory nogami i rozbijajac sie o drzewa i ziemie, bardzo prwadopodobne jest, ze nikt nie przezyje wypadku.

    Patryk Gorgol
  41. 41.

    gorgol…..samolot poszedł ślizgiem a nie pikował…a tak właśnie wygladał…nie spadł lecz ślizghiem poszedł po glebie i nie ma takiej możliwości by rozpadł się całkowicie !!!skrzydło zgubił po uderzeniu w drzewo?człowieku widziałeś ten las i te drzewka? poczytaj o konstrukcji “tupolewa” a zrozumiesz,że nie ma szans by odpadło skrzydło po uderzeniu w te brzózki.tupolew pościnałby te drzewka jak suche gałązki,to był wielki samolot a nie awionetka!!!!!

    TASMAN40
  42. 42.

    TajemniczyDebil – jaki trafny dobór nicka :D

    Fakty są takie: to był WYPADEK i wszyscy zginęli na miejscu. Nie było żadnego zamachu, dobijania Polaków itd. Rosjanom (w ogóle komukolwiek) brakuje MOTYWU, a MOTYW jest podstawową sprawą, jeśli chodzi o zbrodnie…

    Autor bloga świetnie ośmieszył te wszystkie bzdetne teorie spiskowe. Szacun :)

    Lucy
  43. 43.

    Lucy, dzięki za miłe słowa ;) .

    Patryk Gorgol
  44. 44.

    O ile wiem znaleziono broń pracowników BOR…wrzuć naładowaną broń w ogień, zobaczysz jak strzela ;) ))

    to ja
  45. 45.

    Największy spisek to z tym wulkanem ahahahaha, stek bzdur

    brodacz
  46. 46.

    spoko tylko z wulkanem przesada i z samochodem coś tak dziwnie poddane ale reszta spoko a co do strzałów to był zamach jest film na którym ważne sceny są pokazywane po kilka razy i w zwolnieniu i w zbliżeniu i tam widać jakiś pistolet jak strzela do postaci a następnie postać upada to był zamach ciekawe tylko czy prezydent został zabity czy samej katastrofy nie przeżył

    PIŁSUDSKI
  47. 47.

    Jasne, lepiej kultywować miłość między bratnimi narodami i ślepo wierzyć w wyniki śledztwa prowadzonego przez rosyjską prokuraturę! Dobrze się też pośmiać z tych, którzy po prostu pytają! Najlepiej ich wyśmiać i wierzyć bezgranicznie, że leciał stary gruchot z niekompetentną załogą! Rosjanie przecież nigdy nas nie oszukali! Ten Katyń to Niemcy, to Niemcy strzelali. I Sikorski też zginął w Gibraltarze bo niestety samolot sam sobie spadł! Ludzie (jak Pan Gorgol) – karmieni przez filozofię miłości rosyjskiej wtłaczaną nam do głowy przez TVN, Polsat i TVP – mogą spać spokojnie! Panuje przecież miłość a to, że ginie 96 osób jest zupełnie normalne… PS – poza tym ten tekst jest średnio śmieszny, raczej żałosny. Ktoś z tak “lekkim” piórem powinien zmienić hobby i kupić wędkę.

    Zdzisław K.
  48. 48.

    Widziałam już wiele filmów poświęconych temu tematowi i zalazłam na you tubie taki który daje sporo do myślenia.
    tytuł tego filmiku to Zamach w Smoleńsku, Katastrofa samolotu – Analiza filmu – stabilizacja obrazu, napisy (PL).

    Surfująca po necie..
  49. 49.

    Panie Zdzisławie Polacy uwierzą w to co przekaże telewizja i media- taki naród. Nie umiemy analizowac i myśleć po swojemu, pochłaniamy zmiksowane papki informacyjne przekazane przez środki masowego przekazu i ślepo w to wierzymy bo nie chce nam się mysleć. I te całe akcje z podziękowaniami dla Rosjan… po prostu jest mi wstyd.

    Sylwia
  50. 50.

    to nie byla katastrofa.To był zamach na głowe państwa i narodu polskiego.po 70 latach spotkała nas tragedia po raz drugi z mniejsza liczba ofiar.oszukali nas wtedy i oszukuja teraz.byłem jestem i bede polskim patriotam.ruskim za tamto i za 10 kwietnia nie wybacze,bo nie pozwala mi sumienie.żal i wyrazy współczucia rodzinom którzy zgineli.polacy pamietajcie!.

    metan 75/
  51. 51.

    A ja bym chciał zobaczyć co by się działo, gdyby w Polsce spadł samolot z rosyjskimi władzami/elitą.

    predi
  52. 52.

    Sylwio, mam nadzieję że nie uwierzą…tylko kto oficjalnie wystąpi z żądaniem dociekania prawdy? przecież nie ten rząd, który podobnie jak Rosjanie skorzystał na tej katastrofie…Kto wie, czyje łapska są w niej umaczane…Znów kilkadziesiąt lat minie, zanim fakty staną się oczywiste. Ale winnych ne będzie już wśród żywych. Teraz znowu mamy wielkiego, serdecznego i kochającego brata za wschodnią granicą… nóż się w kieszeni otwiera sam…

    greg
  53. 53.

    Twoja teoria jest słaba po prostu. Zamach na swoim terenie – jak najbradziej, można spokojnie przygotować, można spokojnie (już za kordonem własnych służb) posprzątać, można spokojnie przeprowadzić śledztwo ustawione pod kątem niewykrycia niczego, można prowadzić odpowiednią kampanię dezinformacyją (niejaki Aloszyn, generał, od razu gadanie, że wszystko z maszyną ok mimo, że śledztwo w toku), zamknąć usta ludziom, którzy mogliby coś powiedzieć (np. Wiśniewski, któremu służby rosyjskie zabrały kasety).
    No i podobno stara, dobra zasada specsłużb: zrób coś tak bezczelnego i niesamowitego, żeby nikt nie uwierzył, że to ty.

    A.
  54. 54.

    paranoja!!!!!!!!!!!!

    fuck
  55. 55.

    Polacy nie zachowujmy sie jak swołocz~~~~~~

    fuck
  56. 56.

    Greg ja myślę, że jednak Polacy uwierzą… z tego co czytam na forach to dezinformacja, która pojawiła się w mediach bezpośrednio po katastrofie przyniosła oczekiwany skutek. Tak samo jak Ty uważam, że należy sobie zadać przede wszystkim pytanie “kto najbardziej politycznie zyskał na tej katastrofie” – nie ufam nikomu w tej kwestii a mam ku temu bardzo poważne powodu dlatego myślę, że powołanie komisji międzynarodowej do zbadania tej sprawy byłoby najlepszym rozwiązaniem… ale czy nie jest już za późno aby dociekać prawdy?

    Sylwia
  57. 57.

    widzisz masz siano w głowie i ci nie zazdroszcze… życzę ci tylko żebyś zmądrzał i zrozumiał to co się w okół nas dzieje… nie mówię że to zamach ale wiem że rosja wiele zyskuje na takim wydarzeniu… jeśli ty tego nie rozumiesz to albo masz 13-ście lat albo jesteś na usługach pachołków tuska i błazna komorowskiego lub służysz jego carowskiej mości putinowi… zapewne pomyślisz że jestem za pis-em ale nie masz racji… pie*ole cały pis i twoją platforme chce tylko poznać prawde…

    psycholTSW
  58. 58.

    Tak czytam wszystkie wypowiedzi. Pamiętam jak po “zamachu” z 11 września wszystkie media prezentowały kto i jak tego dokonał. Nawet National Geografic miał swój cykl, jak doszło do wszystkiego, animacje komputerowe itp.
    Jaka jest prawda? Chyba nie ma już takiego ignoranta , który nadal obstaje za tymi bzdurami że to Alkajda. Niestety Polacy przykro stwierdzając to to naród dość prymitywny. Swoją wiedzę, zachowanie i postępowanie wzorują i opierają na mediach. Nawet nie próbują pomyśleć dlaczego, jakim sposobem , z jakich przyczyn coś się stało.
    Wypadek w Smoleńsku ja osobiście nie uznaję za zwykłą katastrofę lotniczą. Do tego wypadku musiał ktoś się przyczynić i na pewno nie był to błąd pilota. Nie zdajecie sobie sprawy jacy ludzie mogą pilotować samoloty a już tym bardziej głowę Państwa. Tam nie ma możliwości popełnienia błędu tym bardziej , że NIE BYŁ TYLKO 1 PILOT!!!
    Co do filmiku powyższego sądzę , że dzięki temu może kiedyś prawda wyjdzie na jaw choć dla Polaków nie wiem czy to będzie dobre. Nie zapominajmy 2 wojny światowej i samego Katynia. Palaka nigdy i nikt nie szanował. Taka jest prawda.
    Sam osobiści zajmuję się obróbką video i bawiłem się tym filmem. Co do głosów rzeczywiście słychać polskie słowa choć podchodziłbym do tego z pewnym dystansem. Niestety co do strzałów to jest to niepodważalne. Troszkę logiki.. cisza cisza , brak ogromnego ognia jaki zazwyczaj towarzyszy rozbiciu samolotu, pojawiają się ludzie, ktoś krzyczy i nagle strzela “sama” broń BOR.. :-) . Tak tylko mówią ignoranci i typowe “polaczki”.
    I takie końcowe stwierdzenie dla tych którzy wszystko obalają:
    CZY TVP LUB TVN POWIE W PRZERWIE MIĘDZY REKLAMAMI , ŻE MOŻLIWE ŻE TO ZAMACH, ŻE KATASTROFĘ MOGŁA SPOWODOWAĆ INGERENCJA OSÓB TRZECICH . LOGICZNE JEST , ŻE NIE.
    GENERALNY PROKURATOR JAK TO POWIEDZIAŁ “WYJAŚNIENIE PRZYCZYN TRAGEDII BĘDZIE MIAŁO MIEJSCE W PÓŹNIEJSZYM TERMINIE” A POTEM O WSZYSTKIM GRZECZNIE ZAPOMNIMY.
    Pozdrawiam

    jack
  59. 59.

    ludzie jesteście pojebani telewizja i mamona tak was zaślepiła że uwieżycie w każdą bujdę którą przedstawia telewiaja powtarzam jesteście pojebane głupki co wogule niemyślą.
    To był zamach tylko przygłup i bezmuzg wierzy w majaczenia kremla.

    gomba
  60. 60.

    Bzury jakich mało!!!!!!!!! jaki kokpit się zachował co wy piszecie????????

    iwan163
  61. 61.

    http://www.eioba.pl/a80860/trzecia_wojna_swiatowa

    Jak wszyscy bedą takie głupoty debatowac to napewno nam da popalic to link o 3rzeciej wojnie św

    m/m
  62. 62.

    Ej przeceiż jak to mogło się stać skoro samolot już płoną. :(

    Paulina6
  63. 63.

    brawo kacapy.jeszcze ze 3 takie wypadeczki i w Polsce moze w koncu bedzie dobrze.

    daro
  64. 64.

    jasne ze zamach!!! ten kto mówi ze to nie ruscy to znaczy ze sie czesie ze strachu! honor to honor!

    igła13
  65. 65.

    a jak kto nie kuma poco ruchy mieliby to robić to ja wam powiem. chodzi o gaz!

    igła13
  66. 66.

    wejdą do polski i dojdzie ich biblijny armagedon! akurat w 2012roku!!! NIBIRU!!!

    igła13
  67. 67.

    A POZATYM TO ZGINĘLI WSZYSCY CO SIE Z RUSAMI NIE CHCILI UKŁADAĆ!!!

    igła13
  68. 68.

    DLA POLAKÓW PRAWDA JEST OKRUTNA!!!

    igła13
  69. 69.

    LOS ICH SKARA!!! DONEK JUZ SIE Z KACAPAMI POUKŁADAŁ!

    igła13
  70. 70.

    To był zamach, samolot na takiej wysokości, mający już wylądować miał małą prędkość, przy czym powinien tylko zaryć dziobem w ziemię, no i ludzie mogli by wyjść lekko poobijani, ale na pewno ciała ich by niebyły w tak zły stanie. I nie wiem jak można samochód do samolotu przyrównywać -_-

    Niezrodzony15
  71. 71.

    Ja nie sądze że to był przypadek

    ziuta198910
  72. 72.

    Dlaczego całą Elitę naszego kraju wsadzili w jeden samolot który sie rozstrzaskał na drobne szczatki nikt nie przeżył ale wieniec który wiezli był cały samo to świadczy iż nie był to przypadek całej prawdy dowiemy sie po 70latach tak jak o zbrodni która miała miejsce 70lat temu w głowie się nie mieści że to akurat nas spotyka Polaków.Katyń zbiera swoje żniwo

    ziuta198910
  73. 73.

    Ten filmik jest żałosny .W Rosji Hakerzy mają potęgę ten filmik to bujda głosy podłożone nie trudno o takie coś a ludzie to strasznie lubią gadać. A ten pan z 1:15 ogłuchł czy co?
    A co do wypadku to nie sadzę by był to przypadek i się prędko nie dowiemy co to na prawdę było można to tylko przeanalizować…

    hahaa
  74. 74.

    Te same środowiska które zaprzeczają domiemanemu zamachowi,70 lat temu za zbrodnię w katyniu zrzuciły na niemcy .Poczytajcie archiwalną prasę .Myślieć to nie boli!

    mały88
  75. 75.

    Szanowni Państwo,prawda nigdy nie zawiera się w jednym szczególe,aby jej dociec należy mieć szerokie i jasne spojrzenie na wiele wątków,następnie analizować je,po czym logicznie,chronologicznie i systematycznie układać w całość.Należy przy tym brać pod uwagę tło i kontekst badanej sprawy.Jeśli przyjęlibyśmy tezę ,że w Smoleńsku doszło do zamachu,to znaczyłoby to,że na pokładzie samolotu znajdowały się osoby lub grupa osób,które stanowiły zagrożenie dla ważnych,a nawet strategicznych interesów strony zainteresowanej.Przeanalizujmy teraz sytuację geopolityczną regionu będącego w orbicie zainteresowania Polski w ostatnich latach.Nasz kraj ostro i stanowczo sprzeciwił się masakrze w Czeczeni,wspierał na drodze medialnej,humanitarnej i dyplomatycznej dążenia tego narodu do niepodległości.Zaangażowaliśmy się czynnie w “Pomarańczową Rewolucję”na Ukrainie,a politycznie zabiegaliśmy o jej rychłą integrację z Unią i NATO.W stanowczy sposób sprzeciwiliśmy się brutalnej pacyfikacji mniejszości polskiej na Białorusi,a z terenu nszego kraju transmitujemy audycje radiowe i telewizyjne na Białoruś.Przejmujemy rafinerię Litewską w Możejkach.Staramy się zablokować rurociąg północny a forsujemy budowę południowego z rejonu Morza Kaspijskiego.Brawurową akcją w mgnieniu oka organizujemy prezydentów najważniejszych państw naszego regionu i na wiecu w Tibilisi zmuszamy cały świat do czynnego ratowanie niepodległości Gruzji.Taka potężna polityczna ofensywa stanowi poważne zagrożenie wiąże i nie pozwala bezkarnie działać.Nie można sobie pozwolić aby kolejnych 5 lat Polska patrzyła nam na ręce,kiedy tyle ważnych projektów jest do zrealizowania.Należy wesprzeć spolegliwe sąsiadom siły polskie w ich dążeniu do władzy.Oczywiście należy się uwijać i sfinalizować sprawy na Ukrainie zanim Polska się otrząśnie,tym bardziej,że mamy tam sprzyjającą sytuację polityczną.A prucz głupio odważnej polski nikt przecież Ukraińców nie wesprze.No,chyba,że Bóg tak chciał by kolejne pokolenie polskich patryjotów swoją krwią kolejny raz uświęciło tamtą ziemię i zesłał katastrofę .To taka moja skromna cegiełka do Państwa dyskusji.Pozdrawiam.

    NN
  76. 76.

    Oni zamknęli oczy, byśmy my mogli je otworzyć!!!
    wypowiedź jednego z rozmówców filmu dokumentalnego
    Solidarni 2010 – reż. Ewa Stankiewicz, Jan Pospie-
    szalski, wyemitowanego w TVP1 w dn. 26.04.2010r.

    3 pieczenie w jednym!

    Putin upiekł 3 pieczenie na tragedii w Smoleńsku:
    1. zamknął usta osobom mu nieprzychylnym na arenie międzynarodowej m.in. wspierających ruchy antyrosyjskie w byłych republikach np. Gruzji i Ukrainie,
    2. wypróbował skuteczność nowej broni,
    3. przetestował reakcję Europy i Świata na śmierć przywódcy i generalicji jednego z państw NATO.

    Ja sądzicie! Jak wypadł test?

    A oto wypowiedź jednego z internautów:

    „Kto zyskał na tragedii?

    Ci, którzy mogli natychmiast obsadzić swoimi ludźmi wszelkie dostępne stanowiska.
    Ci, którzy mogli splądrować gabinety ofiar jeszcze zanim było na 100% pewne, iż nie żyją.
    Ci, którzy mogli zniszczyć kompromitujące ich dokumenty, jak sam “Jamajka”.

    I tam szukajcie sprawcy…. „

    A czego można było się spodziewać po Komorowskim (w środowiskach półświatka i szarej strefy znany pod pseudonimem Jamajka)?

    Szersze spojrzenie na tragedię z 10 kwietnia 2010r.

    Tragedia w Smoleńsku to egzamin dla Europy, którego Europa nie zdała dokładnie tak, jak w 1939 roku. Putin sondował reakcję Europy na likwidację prezydenta i dostojników jednego z państw NATO. I w czym się utwierdził? Że NATO i Unia Europejska to tylko fikcja na papierze, a sojusze – to tylko papier. LUDZIE!!! Zginął przecież Prezydent i najwyższa generalicja jednego z członków NATO!!! I co sojusznicy robią w tej kwestii, by wyjaśnić tragedię? NIC. Nawet nie mówiąc o krokach dyplomatycznych, powołania specjalnej komisji NATOwskiej do zbadania przyczyn katastrofy etc. nie przybyli na uroczystości żałobne. „To, że nie przyjadą niektórzy Europejczycy, że nikt nie przyjedzie z Brukseli, to jest dla mnie niewybaczalne” – powiedział Prezydent Klaus, po czym dodał” – „Dowodzi to, że wszelkie mówienie o jedności europejskiej to jedynie puste słowa”.źródło: http://www.tvn24.pl/-1,1652689,0,1,niewybaczalny-brak-politykow-z-brukseli,wiadomosc.html
    Na pogrzebie gen. Gągora nie było nikogo ze sztabu generalnego NATO. O CZYM TO ŚWIADCZY !!! Nikt się za nikim nie ujmie, każdy w imię dobrych stosunków z Rosją wsadzi głowę w piasek, gdy dojdzie do czegoś poważnego. A skąd my to znamy? A no z 1939 roku. NATO i Unia to papierowe świstki, które nic nie znaczą. Czy sądzicie, że gdyby Rosja nas zajęła, NATO stanęłoby do wojny? O naszym członkostwie i jego „mocnych” podstawach świadczy poniższy cytat: „Wchodząc do NATO w 1999 r., cały region wszedł na specjalnych warunkach. Na początku nie mogliśmy o tym mówić, później to już wyszło. Architekci rozszerzenia sami zaczęli mówić: jesteście członkiem klasy B, nie macie takich samych gwarancji bezpieczeństwa jak kraje zachodnie. Jesteście objęci nieformalnym porozumieniem, które Zachód dał Rosji: no nukes, no troops, no major military instalation. “Źródło: http://cogito.salon24.pl/175862,komorowski-czy-polska. Jakbym czytał pakt Ribbentrop-Mołotow…. . Nic dodać, nic ująć. Sprzedani po raz wtóry. Zwróćmy uwagę na fragment– “nieformalne porozumienie, które Zachód (czytaj: usłużny, zginający się w pas jak sługa) dał Rosji (mocarstwu, temu nieugiętemu, potężnemu panu). Tu wyraźnie Zachód jest sługą, a Rosja Panem. Komentarz chyba zbyteczny…
    Rosja w dniu 21.04.2010r. podpisała z Ukrainą umowę o stacjonowaniu na Krymie floty czarnomorskiej na kolejne 30 lat. Ukraina jest już praktycznie rosyjska, a kompromitująca wypowiedź wysokiego szczeblem przedstawiciela sojuszu, że może to nie stanowić przeszkody dla przyjęcia Ukrainy w poczet NATO dało Putinowi znak, że Sojusz Północnoatlantycki będzie potulny jak baranek. Jak można robić takie polityczne błędy!!! Saakaszwili nie tak dawno powiedział: „Albo Zachód pójdzie na Wschód, albo Wschód pójdzie na Zachód” . W kolejce na aneksję czeka teraz właśnie Gruzja, a w kolejce na zamach – Prezydent Saakaszwili.
    „Wiktor Suworow nie pozostawia złudzeń co do tego, że Putin w swoich zapędach neoimperialnych nie cofa się przed niczym i że w Rosji rozszerzył się terroryzm, gdy do władzy doszedł obecny premier. W ocenie Suworowa “to rosyjskie służby stoją za organizacją aktów terroryzmu. Liczba zbrodni politycznych jest niespotykana. Chodzi w tym momencie głównie o dziennikarzy, których Putin traktował jako swoich wrogów”. “Putin jest zdolny do wszystkiego” – podkreśla. Kaczyński jako zagorzały antykomunista był znakomitym celem: odegrał ważną rolę w tworzeniu kordonu sanitarnego wokół Rosji. Pomarańczowa rewolucja na Ukrainie, zacieśnienie stosunków z Litwą. Wreszcie to on, a nie Tusk, opowiedział się po stronie Gruzji podczas agresji sowieckiej na ten kraj. To wówczas padły pamiętne słowa, że dokonując inwazji na Gruzję “Rosja pokazała swoją prawdziwą twarz”. Putin takich rzeczy nie zapomina. Na te same motywy ewentualnej likwidacji Kaczyńskiego wskazuje 12 kwietnia izraelski dziennik “Ha’aretz”, który pisze że prezydent Lech Kaczyński był jednym z najbardziej zaufanych partnerów Stanów Zjednoczonych w Europie oraz aktywnie wspierał Ukrainę i Gruzję w ich konfrontacji z Kremlem. Demonstrowana po tragedii przez Rosję solidarność z Polską to według izraelskiej gazety gra pozorów obliczona na odwrócenie uwagi światowej opinii publicznej od faktycznych przyczyn tragedii pod Smoleńskiem”. źródło:http://glos.com.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=1995&Itemid=76
    Widać wyraźną analogię z okresem przed II Wojną Światową, kiedy Hitler w 1938 i 1939 roku zajmował kolejno Austrię i Czechosłowację. Nikt nawet w ich obronie palcem nie kiwnął. Putin teraz utwierdził się w przekonaniu, że jemu na drodze też nikt nie stanie, a odbudowa imperium to tylko kwestia czasu.

    A teraz parę zdań (cytat pewnego internauty) o Bronisławie Komorowskim

    „Po katastrofie pod Smoleńskiem obowiązki prezydenta przejął urzędujący marszałek Sejmu Bronisław Komorowski z Platformy Obywatelskiej, partii wrogiej wobec prezydenta, wobec koncepcji budowy suwerennego państwa. Na pokładzie Tu -154 M znalazło się kilka osób, których zniknięcie może ułatwić PO przejęcie całkowitej władzy w państwie, a także odbudować wpływy środowiskom powiązanym z b. WSI. W najbliższych wyborach parlamentarnych w 2011 r. rokowania dla PO nie wyglądały różowo. O ile Platforma przez 4 lata nie przeprowadziła żadnych reform, to zdążyła zasłynąć aferą stoczniową i hazardową, uzależnianiem Polski od dostaw gazu z Rosji. Platformie, która w tej sytuacji potrzebuje sukcesu, na drodze do pozyskania z kasy NBP 8 mld zł. stał tragicznie zmarły w Smoleńsku Sławomir Skrzypek.
    Zwróćmy też uwagę, że to Lech Kaczyński był w posiadaniu aneksu do Raportu z likwidacji WSI, który czekał na odtajnienie oraz publikację. Jak wielkie emocje budzi ów dokument w PO i u samego faworyta tej partii w wyborach prezydenckich, popieranego nota bene w walce o prezydenturę przez lobby b. WSI, można sobie wyobrazić po tym, gdy sam zarzut dotarcia do części aneksu spowodował rewizję służb podległych Tuskowi u członków Komisji Weryfikacyjnej WSI oraz aresztowanie i szykanowanie dziennikarza Wojciecha Sumlińskiego. Raport z likwidacji WSI wskazuje na powiązania wielu znanych polityków i urzędników państwowych (w tym Bronisława Komorowskiego) z WSI, której funkcjonariusze szkoleni byli w Moskwie przez sowieckie GRU. Publikacja aneksu do Raportu z likwidacji WSI mogłaby tę wiedzę jeszcze pogłębić i odbrązowić ostatecznie postać choćby ubiegającego się o prezydenturę Komorowskiego, gdyby feralnego 10 kwietnia prezydent Lech Kaczyński oraz ministrowie Aleksander Szczygło i Władysław Stasiak nie zabrali tej wiedzy do grobu.
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Niech jeszcze ktoś powie że głosuje na PO (…)Radzę dogłębnie zaznajomić się z historią, tą prawdziwą jak mawiał ŚP L. Kaczyński.”
    Jeśli to prawda, to rzeczywiście należy zastanowić się, zgłębić swoją wiedzę i przeanalizować słuszność wyboru kandydata zanim pójdziemy do urn wyborczych, bo PO wyborach będzie za późno na oceny i odwrócenie ich wyników.Dowód:http://wykop.pl/ramka/355741/wszyscy-ludzie-bronislawa-k/

    Na zakończenie parę słów o naszym „energicznym” rządzie

    Pewien internauta napisał: „Dziwi mnie brak widocznego/stanowczego zaangażowania władz Polski jak i samych prokuratorów w wyjaśnienie przyczyn katastrofy. Dowiadujemy się że prokuratorzy po powrocie do Polski proszą stronę Rosyjską o wyniki ANALIZY zawartości czarnych skrzynek … a gdzie są skrzynki??? Gdyby Putin rozbił się na terenie Polski to Rosjanie równie grzecznie czekaliby kilkanaście miesięcy na koniec śledztwa i zwrot “materiałów dowodowych”?
    Władze polskie ewidentnie sobie olewają całe śledztwo… jakby w ogóle to ich nie obchodziło…stało się to się stało i juz … a może boją sie po prostu prawdy … powinni za wszelka cenę dociekać prawdy i wszystko powinno być im udostępnione juz pierwszego dnia katastrofy.”

    Ciekawe artykuły, warto przeczytać:

    Tak załatwiono Tupolewa:
    http://glos.com.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=2003&Itemid=76

    „Długie ręce Federalnej Służby Bezpieczeństwa”:
    http://glos.com.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=1995&Itemid=76

    Szczegółowa analiza toru lotu i upadku samolotu (warto obejrzeć wszystkie kolejne zdjęcia):
    http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNeJ#5459758998359442098

    Samolot nie mógł rozpaść się na kawałki
    http://wzzw.wordpress.com/2010/04/28/samolot-nie-mogl-rozpasc-sie-na-kawalki/

    Fałsz na miarę tragedii:
    http://cogito.salon24.pl/170293,falsz-na-miare-tragedii

    Wraz z Prezydentem grzebana jest prawda o jego śmierci:
    http://wolnemedia.net/?p=21253

    Dorżnąć watahę Kaczyńskiego
    http://wzzw.wordpress.com/2010/04/14/mam-straszliwe-podejrzenia/

    „Uczynił ten, kto skorzystał”
    http://wzzw.wordpress.com/2010/04/24/poszlaka/

    Oto skład gabinetu ewentualnego przyszłego prezydenta RP:
    http://www.wykop.pl/ramka/355741/wszyscy-ludzie-bronislawa-k/
    http://cogito.salon24.pl/175471,wszyscy-ludzie-bronislawa-k

    Filmik, który obiegł Internet:
    http://polskanews24.wordpress.com/2010/04/20/zbieramy-na-dalsza-dzialalnosc-aby-dzialac-przez-caly-maj-potrzebujemy-jeszcze-410-zl-wiecej-informacji-tutaj-andriej-mendierej-%E2%80%93-autor-filmu-amatorskiego-ze-smolenska-nie-zyje/

    To był zamach:
    http://polskanews24.wordpress.com/2010/04/18/to-byl-zamach-%e2%80%93-tak-twierdzi-agencja-prasowa/

    http://polskanews24.wordpress.com/2010/04/26/katastrofa-pod-smolenskiem-to-nie-byl-przydapek-kpt-z-w-z-sulatyck/

    Polak
  77. 77.

    ty Debilu co ty pierdolisz o wulkanie … kto sztucznie wyjebie wulkan chyba tylko ty buraku

    SS
  78. 78.

    niestety ale utwierdzam się tylko w przekonaniu, że to nie był wypadek i chyba coraz więcej osob tak myśli a nasz rząd zdaje się, że bagatelizuje sprawę. Dlaczego nie powoła się komisji międzynarodowej? Dlaczego Polska nie chce wystąpić o przejęcie śledztwa? I to przemówienie Tuska w sejmie- porażka. Bezgraniczne zaufanie do Rosjii no ludzie!

    Sylwia
  79. 79.

    Jeszcze zagłosujcie na człowieka z PO i po nas. Nie wiem czym ludzie się kierują głosując na kogokolwiek ale na pewno nie na program, cel kandydata. Jeśli platforma dojdzie do władzy nie tylko grzecznie lub pod przymusem zapomnimy o wszystkim ale cała nasza gospodarka zostanie przez nich rozpier….. jak nasz bohater Tupolew. Pozdrawiam

    jack
  80. 80.

    Zgadzam się z autorem tego bloga. To był zamach!!!!!!(o przepraszam, omsknęła mi się lewa powieka). Zamach zaplanowany przez Putina, przy akceptacji Tuska i Komorowskiego!!!!! Zamach przeprowadzony przez tajne służby sowieckie, znane ze swej skuteczności i bezwzględnosci!!!! Niestety, ale w szale dobijania rozbitków, pozwolili sobie na małe niedopatrzenie.Pozwolili przygodnym ludziom, przechodniom, byle komu, by chodzili sobie z komórkami po miejscu katasrofy i filmowali ich akcję. No i jeszcze pozwolili, by ci ludzie, to co nagrali,zamieśli w internecie. Chyba nie są już tak profesjonalni. Pewnie Putin kazał ich rozstrzelać. Ja, w każdym razie, po takiej wpadce, kazałbym ich zakopać żywcem. Z tą mgłą też im nie wyszło.Tylu ludzi tam było, polaków, i nikt nie kwestionował, że była. Przeczytałem, że tuz przed lądowaniem naszego samolotu, próbował wylądować samolot rosyjski. Podchodził do lądowania kilka razy aż zrezygnował i odleciał do Moskwy. Ale to był ruski pilot. Napewno niedouczony i głupi. Nie to co nasz. Nasz mądry i wykształcony(może troszkę młody, ale to szczegół)napewno dałby radę wylądować gdyby nie spisek. Pan Prezydent był taką figurą, taką postacią na skalę światową( przepraszam, ale znowu opadła mi lewa powieka), że tak jak pisze Sylwia, natychmiast powinni zlecieć się specjaliści z całego świata, by zbadać kulisy tej katastrofy.Powinniśmy też zaanektować okolice Smoleńska, wypędzić wszystkich ruskich i zacząć swoje śledztwo.A ruskie powinni nas prosić o pozwolenie, żebyśmy wogóle chcieli z nimi gadać.Ciekawe jak byśmy postąpili my, polacy w podobnej sytuacji ?Napewno każdemu pozwolilibyśmy, żeby robił w naszym kraju co chce.A wogóle to miało być inaczej. Z tym wulkanem. To oczywiście sprawka ruskich, z tym, że chmura pyłów miała znaleźć się nad polską właśnie w chwili lotu naszego Pana Prezydenta.I to ona miała spowodować katastrofę. Upadek samolotu z wysokości kilu kilometrów napewno zabiłby wszystkich( na śmierć) i nie potrzebowałby ich nikt dobijać.Nic tym ruskim nie wyszło!!!Gamonie i tyle.Miejsce też wybrali specjalnie.Napewno po to, żeby po pierwsze, świat dowiedział się o Katyniu a po drugie, żeby dla nas,polaków, to miejsce miało jeszcze bardziej patriotyczny wymiar.Ale nic to. Ruskie chcieli zabić nam Prezydenta bo im się nie podobał i postanowili to zrobić u siebie.Tylko właściwie po co, skoro za chwilę są wybory, a Pan Prezydent raczej by w nich nie wygrał?Pewnie dla jaj.Nigdy nie lubiłem ruskich.Zrobili sporo zła na świecie.Ale co w takim razie powiedzieć o niemcach? Ile oni ludzi wymordowali? Ile zła i potworności po sobie zostawili ? Ale oni są ok. Mają mercedesy, bmw,audi, teraz euro,przedtem marki.A ruscy co mają ? Tylko słowiańską przynależność.Dlatego jednym wybaczyliśmy a na drugich będziemy pluć, no chyba, że oddadzą nam swoje pola roponośne.Pozdrawiam.

    luj
  81. 81.

    jack przymus już się zacyzna- w jedną akcję przeciw przymusowi zaangażowałam się osobiście to co się dzieje jest po prostu katastrofą- katastrofą dla obywatela. Czym ludzie się kierują idąc na wybory? Tym, który z kandydatów lepiej zamydli oczy, który lepiej wciśnie kit- chodiz o zdobycie tylko i wyłącznie głosów a obietnice wyborcze po wyborach ida w eter.

    Sylwia
  82. 82.

    ZAMACH 100% bron elektromagnetyczna.
    Rosjanie moga naprowadzic kazdy samolot jak chca…
    Lotnisko wojskowe… kazano im ladaowac na odwrotnej stronie lotniska niz Putin z Tuskiem.
    Bardzo krotko trwajacy beam broni elekromagnetycznej spalil srodek samolotu i ciala az do kosci…miliont watow energii…dziala jak piorun…
    Pamietajcie Rosjanie zestrzelili ponad 70 samolotow amerykanskich w latach 80 tych
    blednie kierujac je do NO FLY zone…
    A pamietacie smierc agenta w Londynie? Jak sprytnie byl zatruty?
    Nie badzcie naiwni, zaden karaj nie pozwolil by obcy robili sekcjie zwlok
    (cialo Kaczynskiego Rosjanie obracali juz w kilka godzin po rozbiciu…)
    kadlub samolotu w normalnej pozycji, sroek samolotu poturboany i popalony…
    dlaczego? zawadzaac o cienkie drzewa?

    cr22
  83. 83.

    prawda wyjdzie na jaw, ciekawe tylko kiedy. Ja jestem pewna, że to nie był nieszczęśliwy przypadek, a zamach. Kaczyński cały czas najeżdżał na Rosję, a szczególnie w momentach kiedy Rosja próbowała polepszyć stosunki z Europą. Niewątpliwie się im narażał. Poza tym samolot był na przeglądach, czy tam remontach w Rosji… Dziwne też,że odwieczny wróg tak strasznie nam teraz wszystkim współczuje… paranoja. dziękuję za uwagę.

    Anka
  84. 84.

    “A pamietacie smierc agenta w Londynie? Jak sprytnie byl zatruty?”

    chodiz o Litwinienke przykłady mozna mnożyć np zabójstwo dziennikarki Anny Politkowskiej, próba otrucia Wiktora Juszczenki byłego prezydenta Ukrainy… szkoda tylko, że niektórzy Polacy są tak ślepi, że nie widzą pewnych faktów

    Aniu sądze, że prawdy nie poznamy przez najbliższe 50-70 lat dostaniemy po prostu informację- błąd pilota i warunki atmosferyczne spowodowały katastrofę i tyle…. mam wielki żal do obecnego rządu, że tak właśnie podchodzi do tej bardzo poważnej sprawy.

    Sylwia
  85. 85.

    Kurwa, ogarnijcie się to przecież wiadomo że to nie katastrofa, a jak wierzycie w te bajki od mediów to proszę bardzo. Powiedziałabym tutaj jak jest ale za bardzo się boje. Bo ludzie my tu cały czas jesteśmy sprawdzani. I trzeba się pogodzić z tym kim jesteśmy, czyli Mesjanami, ludzie którzy zbawią świat. To Polacy mają tylko taK przerąbane, nikt inny ! A teraz mogę tylko powiedzieć że prawda nigdy nie wyjdzie na jaw ! Jak ktoś chce znać prawdę niech napiszę na mój email email1@buziaczek.pl

    Marionetkiwładzy
  86. 86.

    Aniu zgadzam się z Toba,to był zamach… Jezeli ktoś tak nie myśli to chyba jest głuchy i ślepy!!!
    Telewizja na początku podawała,że trzy osoby żyją pózniej stwierdzili,że to pomyłka. Czy to dla was nie jest dziwne?

    adela
  87. 87.

    Kiedys podchodziłam sceptycznie do tych wszystkich teori spiskowych ale teraz kazdego dnia ukazuja sie artykuły i fakty w których cos musi z tego byc,do tego dochodzi podejscie ruskich w sprawie ciał na miejscu katastrofy i ich rzeczy,to jest ku*** jakas paranoja..No tak ale Tusk i jego armia* teraz całują sie z ruskimi jacy to oni sa przyjaciele,rzygać sie od tego chce!!

    justyna
  88. 88.

    logicznie myslac to kazdy z was ma racje ,ja powiem w prost ,wiem swoje nie bede oglaszal swojej opini bo nie chce ,ale wy wiecie czym to grozi udowodnienie winy ,Panstwu ,do ktorego USA czy inne Mocarstwa czują respekt,ja moge walczyc za Polske i jezeli bedzie trzeba wroce do Armi tylko szkoda tych ludzi którzy zgina.Wiec zastanawia was co zrobic ,zrobcie tak jak z Bogiem

    mass
  89. 89.

    A mnie się zdaje, że autor bloga poprzez smiech pokazuje, że tak naprawdę boi się, że teoria o zamachu może być prawdziwa. Kiedy się czegos boisz, wysmiej to. Wysmiany postara się udowodnić, że nie ma tu nic smiesznego. Mam rację? I choć dalej nie wierzysz i boisz się, z ciarkami na plecach czytasz argumenty i juz nie jestes taki pewny jak wcześniej, ale dalej będziesz się smiał. Tak jest łatwiej, prościej. Jak wariat, który dopiero co zwariował i krzyczy: nie wierzę, ha ha ha, nie, to nie prawda, ha ha ha!
    Historia pokazuje, że rzeczywistość jest zwykle mroczniejsza niż podaje się ja na talerzu do przełknięcia. Niestety.

    Też nie rozumiem, dlaczego polskie władze tak łatwo przełykają każdą informację, ktora płynie z Rosji.
    Którys z dziennikarzy politycznych słusznie zauwazył, że gdybysmy od samego początku przyjęli postawę, że chcemy dostępu na równych prawach do dowodów z katasteofy i zwrócili się z ta prośbą do Rosjan to niezręcznie byloby im odmówić, tym nardziej, że moglibysmy powołać się na odpowiednie zapisy prawa międzynarodowego, ktore dopuszczaja takie prawo w takich wypadkach. Teraz jest po sprawie. Wtedy byłoby to po prostu godnym zachowaniem suwaerennego państwa. Teraz jestesmy petentem w Rosji, jak to powiedział Edmund Klich. Petentem w sprawie katastrofy swojego Prezydenta i bardzo ważnych osobistości państwowych. Jak dla mnie to jest skandal. I cieszymy się z każdego pogłaskania po głowkach przez Putina i Miedwiediewa jak pieski głaskane przez Pana. Rosjanie zrobili to, Rosjanie zrobili tanto. Strona Rosyjska, ach, dziekujemy. To rosyjski dziennikarz zauwazył, że rosyjskie gesty są naturalne w tej sytuacji i są minimum tego, co mozna było w tej sytuacji zrobić i dziwi się, że Polacy aż tak entuzjastycznie dziekują Rosjanom. Nasze media po katastrofie prześcigiwały się w przyklaskiwaniu jak to pięknie zachowała się strona rosyjska. Szczerze robilo mi się niedobrze. Zawsze w takich sytacjach wskazane jest więcej powściagliwości i godności. Rosjanie od razu sugerowali błąd pilota, brak komunikacji itp. A my (mówię o mediach) usmiechalismy się i odpowiedalismy: tak, to mógł byc błąd pilota, taki niedośwaidczony, młody jeszcze. Ależ ten Putin, jak pieknie usciskał Donalda Tuska. To nowe pojednanie.
    Pfe. Więcej godności we wszystkim co mówimy i robimy by się przydalo. po prostu więcej godności.

    Lora
  90. 90.

    tak,tomialo miejsce ! ci co zgineli to ci co byli iglom w oku .nie mogli nic zrobic !ale my jestesmy ,tu i dzis . wiemy co tam sie stalo ,wiec idzimy do glosowania by powstrzymac tych oszolomow ! BO TAK JAK W 39 taki dzis tusk sprzeda nas za jeden uscisk putina! -(NO TO MASZ PROBLEM Z GLOWY ; ATERAZ TY MALUTKI TUSKU MUSISZ TANCZYC TERAS DLA MNIE ;) -TAK TO PUTIN SKLADAL KONDOLENCJE TUSKOWI !WIE GLOSUJCE NA KACZYNSKIEGO !bo to jestjedyna szansa bysmy jako NAROD przerwali .powodzwnia

    honda
  91. 91.

    nie ludzie nie sa slepi ,po prostu nie kazdy interesuje sie polityka i nie wie kto z kim pije,a napewno mnie wiadomo ,ze premier tusk i putin tak wlasnie robia.nie sadze ,ze spiskowali razem po prostu ma byc tak jak rusek chce albo mogila .mnie osobiscie zyycie mile jest i nie chce wojny jesli wyjdzie prawda predzej czy pozniej tak bedzie.prawdziwy patriota bedziedazyl do ujawnienia co naprawde siie stalo w smolensku

    nati
  92. 92.

    jesli chcecie ratowac polske idzcie na wybory i glosujcie tak jak wam sumienie podpowiada

    nati
  93. 93.

    w moim tekscje pojawil sie blond!MIALO BYC : ( GLOSOJCIENA NAKACZYNSKIEGO!)

    honda
  94. 94.

    A ja uwazam ze wszystko to jest prawda.dziwne ze akurat pogoda byla mglista i to akurat na terenie rosji choc akurat w polsce byla ale nie taka duza.dowiedzialem sie tez ze kamerzysta ktory nagral owy film zostal zamordowany i znaleziono go w nozem w plecach. Doszly mnie sluchy ze tez w kokpicie samolotu znaleziono cialo ruskiego zolnierza choc akurat to nie uwazam za prawde.Telewizja nie wie co powiedziec bo jest duzo dowodow ze to byl spisek.dziwne rowniez ze samolot rostryskal sie tysiace kawalkow. nawet potezne uderzenie samolotu w ziemie nie spowodowalo by tego.mozecie uznac mnie za jakiegos czuba ale uwazam ze to prawda.to dziwne bo z kazdego wypadku chocby jedna osoba przezywala a tu nikt nie zyje.biorac pod uwage tez ze nikt nie narzucal sie o to by wyjawic calemu swiatu oficjalnie ze to rosja wymordowala polska elite w katyniu.Swietej Pamcie Pan Lech Kaczynski byl wzorem do nasladowania. Zrobil tyle co nikt inny by nie potrafil i uwazam ze dobrze zrobili chowajac pare prezydencka na Wawelu. Glupi Wajda sprzeciwiwal sie temu. On ma na swoim koncie pare drobnych przestepstw np pobicie nastolatka.Zeszlem juz z tematu i UWAZAM ZE TO BYL ZAMACH!!!!11GLOSUJCIE NA JAROSLAWA KACZYNSKIEGO

    Czarny
  95. 95.

    z tym wulkanem wystarczy tylko wrzucic do niego mala paczke jakiegos ladunku wybuchowego i w ciagu conajmniej 3 godzin wulkan wybuchnie.znam sie na tych rzeczach osobiscie.wulkan nadal jest aktywny by nie wzbudzic podejrzen.oczywiscie w dzien tragedii wiedzialem ze to byl zamach ale nikt nie chcial mi wierzyc.Dziwne rowniez bylo ze dzien przed tragedia Rosja postanowila o budowie kanalu przez morze baltyckie ktore dotrze do niemiec. Polacy sprzeciwialii sie temu poniewaz utrudnialo by to ruch polskich (i nie tylko) statkow

    Czarny
  96. 96.

    Ponury chichot Putina

    Maj 05 2010

    Dzisiejszy odcinek to tłumaczenie art. rosyjskiego komentatora Georgija Gorfina. Ten tekst ktoś próbował umieszczać na stronie Salonu 24, administrator skutecznie go kasował. Ktoś w końcu wysłał go do nas (http://fakt.brukowiec-story.com/tag/smolensk/ ) jako wiadomość – z linkiem do oryginału (

    http://www.rupor.info/analitika/2010/05/01/v-ubi… ) Przerażający tekst. Przeraża żelazną logiką, popartą wiedzą o putinowskiej Rosji, o putinowskich realiach. Przeczytajcie zresztą sami…

    Dawid

    “W zabójstwie Lecha Kaczyńskiego widać styl Putina”

    Teraz, gdy ciała Prezydenta Polski Lecha Kaczyńskiego i jego współtowarzyszy spoczywają w ziemi, najwyższy czas, aby wymienić tych, którzy zorganizowali katastrofę samolotu, dobijanie w miejscu upadku samolotu ocalałych Polaków i nieustannie dezinformują światową społeczność co do wyników tak zwanego „śledztwa”. Wiadomo, że „śledztwo” katastrofy przebiega pod kierownictwem tych samych osób, które zorganizowały rozbicie się samolotu i posłały komandosów do „oczyszczenia terenu” z tych, którzy przeżyli. Wiadomo, jakie będą „wyniki śledztwa” przeprowadzonego przez osoby, których głównym zadaniem jest zatarcie śladów zbrodni. Gdy ci sami zabijają i ci sami prowadzą śledztwo, sprawcy zazwyczaj pozostają niewykryci. Jednakże istnieje światowa społeczność. Potomek jednego z naszych kolegów znajdował się na stanowisku, przez które przechodziło duża ilość pierwotnych informacji z miejsca katastrofy. Wiele szczegółów znamy z pierwszej ręki. Porównanie tekstów rosyjskiej propagandy z materiałami pochodzącymi ze źródeł pierwotnych umożliwia wniesienie poprawek do powszechnie znanych informacji. Niech będzie to naszym wkładem w śledztwo jednej z najbardziej bezczelnych zbrodni 21 wieku. Poprawka pierwsza. Powszechnie wiadomo, że od pierwszych minut po katastrofie zamiast informacji płynących z lotniska „Północne”, w eter poszła pośpiesznie sklecona dezinformacja kiepskiej jakości.
    Dezinformowano dokładnie o wszystkim, co się działo naprawdę. O gęstości mgły, o dźwiękach, jakie słyszeli spotykający. O czterech podejściach do lądowania. O rzekomym rozkazie samego Kaczyńskiego posadzić samolot w Smoleńsku. O tym, że w ten sam sposób omal nie doprowadził do rozbicia samolotu w Gruzji. O zachowaniu różnych służb oraz rzekomej „barierze językowej”. O tym, o czym naprawdę zeznawali miejscowi mieszkańcy, przede wszystkim lotnicy i pracownicy lotniska. O każdy drobiazg.

    Mieliśmy możliwość odtworzenia procesu powstawania czekistowskiego kłamstwa w trybie on line. Wyraźnie zarysowały się dwie tendencje. Jedna polega na przeinaczaniu wiadomości tak, że dane wyjściowe stają się zupełnie różne od danych wejściowych. Często są wręcz przeciwieństwem informacji, która rzekomo była podstawą ogłoszonych oficjalnych komunikatów.

    Zestawienie wiadomości na wejściu i wyjściu w trybie online pozwala na stwierdzenie, że wszystkie materiały bez wyjątku były poddawane przeróbce według jednej konkretnej „odgórnej” wytycznej. Taka przeróbką zajmowali się nie tylko dziennikarze poszczególnych czasopism (choć oni także), ale przede wszystkim oficjalne rosyjskie agencje informacyjne.

    Wszystkie rosyjskie agencje informacyjne i mass media – „przekaziory” musiały przekonać swoich czytelników, słuchaczy i widzów, że „samolot rozbił się z winy załogi, która nie sprostała swojemu zadaniu w trudnych warunkach pogodowych”.
    Drugą tendencję tworzenia czekistowskiego kłamstwa w trybie online można określić następująco: na wejściu całkowity brak jakichkolwiek informacji z miejsca zdarzenia. Natomiast na wyjściu – niewiadomo skąd pojawiają się „wiarygodne wiadomości”, w tym rzekome informacje z ostatniej chwili z miejsca katastrofy. Informacje te oczywiście nie pochodzą z miejsca upadku samolotu. Chyba nie ma potrzeby wyjaśniać, że najczystsze wymysły na wyjściu preparowano według wspomnianej już dyrektywy – „samolot rozbił się z winy załogi, która nie sprostała swojemu zadaniu w trudnych warunkach pogodowych”.

    Z pierwszej poprawki wynika, że wytyczna, według której zbierano się do kłamania po katastrofie, została opracowana jeszcze przed rozbiciem samolotu Lecha Kaczyńskiego. Natomiast zamieszanie i rozbieżności były spowodowane przede wszystkim przesadnym wysiłkiem kremlowskich propagandystów, którzy starali się ze wszystkich sił, by skłamać jak najbardziej wyraziście i przekonująco.

    W pierwszych minutach zdarzenia nie mogą pojawiać się jasne i jednoznaczne informacje. Dla porównania przypomnijmy sobie przynajmniej jeden przykład, jak zachowują się kremlowskie agencje informacyjne i mass media, gdy nie ma żadnej zawczasu przygotowanej wytycznej. Gdy zmarł pierwszy prezydent Rosji Borys Jelcyn, wszystkie rosyjskie mass media przez kilka godzin milczały, jakby wepchnęły języki w jedno miejsce. Wszystkie duże zachodnie już dawno ogłosiły tę wiadomość, gdy na Kremlu dopiero opamiętano się i wydano wskazówkę, jak i co ogłaszać.
    Po katastrofie samolotu Lecha Kaczyńskiego wskazówka „jak i co ogłaszać” pojawiła się od razu. Oznacza to, że były osoby odpowiedzialne, które zawczasu wiedziały, że samolot spadnie.

    Poprawka druga. Nasi eksperci obejrzeli wszystkie dostępne materiały wideo i doszli do następującego wniosku. Nawet gdyby straż pożarna w ogóle nie przyjechała i wszystkie te fragmenty samolotu, które żarzyły się w pierwszych minutach filmowania (materiał wideo Andrieja Mienderieja), spłonęły całkowicie, nie mogło być mowy o żadnych „dwudziestu nierozpoznawalnych zwłokach”. Nawet przy tym stromym stopniu kątowym, pod jakim zwalono samolot prezydenta Polski.

    Nie mówiąc już o tym, że pożar szybko zgaszono (widać to na późniejszych zdjęciach tych samych fragmentów samolotu) oraz że traf chciał, iż większość „nierozpoznawalnych” to wojskowi i ochroniarze prezydenta. Nie da się zwrócić bliskim ciała „ofiary katastrofy lotniczej” z rosyjską kulą w głowie, jak w 1940 roku.

    Takie zwroty jak „uspokój się!”, „nie zabijajcie nas!”, „patrz mu w oczy!”, „dawaj pistolet!” w języku polskim mogły zostać wypowiedziane tylko przez pasażerów samolotu. Natomiast komenda w języku rosyjskim: „Wszyscy z powrotem, wychodzimy stąd!” mogła być oddana przez dowódcę oddziału specjalnego, który rozstrzeliwał rannych Polaków.
    O innych momentach w filmie nawet nie ma co mówić. Kto jeszcze wczesną wiosną – 10 kwietnia, rankiem, mógł stać w samej białej koszuli w zimnych smoleńskich lasach, obok samolotu, który przed chwilą runął, oprócz członka załogi? Inne znane i bezpośrednie dowody Katynia – 2 każdy zdrowy człowiek może zobaczyć sam.

    Swoją drogą, nasz kolega – w przeszłości starszy oficer oddział specjalnego Ministerstwa Obrony, twierdzi, że po zawaleniu operacji (wideo, które zdążył sfilmować Andriej Mienderiej) jej wykonawcy już nie żyją. Tak samo jak i strzelcy drugiego eszelonu – ci, którzy brali udział w likwidacji nieudolnego oddziału specjalnego.

    Polacy, którzy przeżyli katastrofę, zrozumieli, że komandosi „w czarnych ubraniach” (w filmie) przyszli ich zabić i odstrzeliwali się. To słychać w filmie. Wykonawcy dyspozycji Putina „pracowali” z tłumikami. Ale nagranie wideo z dźwiękiem i widokiem zarówno atakujących jak i ocalałych zdemaskowało wszystkie ich wybiegi.

    Dlatego jedne „rosyjskie osoby oficjalne” przez dwa tygodnia nie mogą podrobić treści „czarnych skrzynek”, a drugie, pojąwszy, że sprawa pali się, puściły do mass mediów balon próbny na temat „kaukaskiego śladu” w rozbiciu się samolotu prezydenta Polski. Ciąg dalszy nastąpi, rosyjskie i polskie „osoby oficjalne” dopiero rozpędzają się. Jednakże nie zdołają już zatrzeć śladów.

    Z drugiej poprawki dochodzimy do wniosku, że „oficjalne dane” na temat „materiału genetycznego” zamiast ciał 21 Polaków nie są zgodne ze stanem szczątków samolotu. Oznacza to, że zginęli z innej przyczyny. Przyczynę tę wyjaśnia film Andrieja Miendierieja. Poprawka trzecia. Wszyscy eksperci jednogłośnie przytoczyli paralelę z niedawnego upadku samolotu przy lądowaniu na lotnisku Domodiedowo w Moskwie. Ale warunki tam były zupełnie inne. Załoga samolotu Ту-204 lecącego z Egiptu była na nogach od wczesnego ranka, czyli prawie całą dobę. Po odlocie z Moskwy do Hurghady nastąpiło krótkie spięcie kabla i pojawiło się dymienie. Po przebyciu sporej odległości trzeba było zawracać. Oczywiście nerwy wszystkich były napięte.

    Po wymianie instalacji załoga tym samym samolotem, z tymi samymi pasażerami znowu poleciała do Hurghady. Trzeba było namawiać i uspokajać pasażerów, że nie ma więcej żadnego niebezpieczeństwa. Bezpośredni lot do Hurghady trwa, w zależności od typu samolotu, około 5 godzin. Przylecieli do Egiptu. Z uwzględnieniem awaryjnego powrotu i remontu, załoga Ту-204 miała już przepracowane 9 godzin. Norma godzin lotu została wyczerpana. Normalnie należało iść odpocząć.
    Co robić – zamawiać hotel i płacić za postój samolotu? Strata tym większa, że planowych pasażerów już wywieziono na lot powrotny. Kompania lotnicza za to nie podziękuje. Zgodzili się więc lecieć z powrotem.

    Niedaleko od Moskwy popsuł się sprzęt nawigacyjny. W odróżnieniu od polskiego samolotu panowała głęboka noc, i 21-22 marca nad całą Moskwą stała gęsta mgła. Lądowanie według przyrządów „koszących” nie udało się, załoga zmęczona i rozdrażniona, a tu jeszcze radiowy wysokościomierz zawył. Dokucza, że niby to ziemia jest blisko – a idź ty…! W rezultacie – typowy błąd zaufanego do siebie doświadczonego pilota, który setki razy sadzał samolot w podobnych warunkach. Prawie na lotnisku macierzystym.

    Na smoleńskim lotnisku „Północny” nic podobnego nie miało miejsca. Nie była to noc, nie było takiej mgły, załoga nie była zmęczona, nie musiała spędzić całego dnia w napiętej i nerwowej atmosferze. Sytuacja normalna, załoga wypoczęta i czujna. Sprzęt nawigacyjny pracuje doskonale, aż do postronnej ingerencji w sterowanie samolotem na małej wysokości.

    Z trzeciej poprawki dochodzimy do wniosku, że warunki pogodowe i stan załogi w danym przypadku nie mogły być główną przyczyną katastrofy.
    Poprawka czwarta. Oba samoloty, których wypadki były porównywane przez ekspertów, są podobnego typu. W Smoleńsku ТU-154, w Domodiedowo ТU-204. Samolot, który leciał z Hurghady, też spadł do lasu, i także oderwało mu skrzydła. W efekcie – dwie osoby w oddziale reanimacji, reszta odniosło rany różnego stopnia ciężkości. Po upadku w lesie samolotu podobnego typu w chwili znalezienia szczątków Tu-204, który leciał z Hurghady, wszystkie osoby żyły!

    Rzecz jasna, jest różnica między upadkiem samolotu z kilkoma członkami załogi (ТU-204 w Domodiedowo) a upadkiem samolotu z 96 osobami na pokładzie. Ale samolot polskiego prezydenta był załadowany mniej niż na dwie trzecie. Pokład ТU-154 może mieścić 163 osoby. Jeśli samolot jest załadowany mniej niż na 2/3, można nim sterować bez trudu.

    Następna okoliczność – polski samolot po zaczepieniu skrzydłem drzew obrócił się. Jednakże podczas lądowania załoga i pasażerowie muszą mieć zapięte pasy. Nie ma powodu do przypuszczenia, że tego przepisu nie przestrzegano przy lądowaniu w niezbyt gęstej, ale jednak mgle.
    Ostatnia okoliczność mogąca wpłynąć na liczbę ofiar śmiertelnych to kąt ataku samolotu w momencie uderzenia o ziemię. Istnieje informacja od doświadczonych lotników wojskowych, że TU-154 Lecha Kaczyńskiego „schodził do lądowania, jak myśliwiec”. Czyli pod bardziej stromym kątem niż zwyczajnie. To faktycznie może zwiększyć liczbę ofiar śmiertelnych. Świadczą o tym także szczątki samolotu oraz ich rozmieszczenie.

    Wersja oficjalna – „podczas katastrofy zginęli wszyscy”. Orzeczenie ekspertów: prawdopodobieństwo zgonu wszystkich co do jednej osoby w samolocie polskiego prezydenta jest takie same, jak gdyby woda z odkręconego kranu poleciała do góry zamiast na dół – prosto do sufitu. Innymi słowy, prawdopodobieństwo, że w tej katastrofie zginęły wszystkie 96 osób znajdujących się na pokładzie samolotu TU-154, jest zerowe. Z czwartej poprawki dochodzimy do wniosku, że w każdym przypadku ktoś z pasażerów musiał przeżyć katastrofę polskiego samolotu, a może nawet uniknąć zranień. Wszyscy zginąć mogli tylko w jednym przypadku: jeżeli oddział specjalny dobił ich już po upadku.

    Nie jesteśmy w stanie nawet wymienić liczby dostrzelonych – liczba ta waha się od 10 do 21 osób. Zgodnie z oceną najbardziej doświadczonych ekspertów, nierozpoznawalnych (zmasakrowanych lub spalonych) mogło być najwyżej 10 – 12 ciał. Nie wszyscy podczas katastrofy znajdowali się w przedniej części samolotu. Płomień szybko zgaszono. Naprawdę nie rozpoznawalnych zwłok na miejscu upadku zapewne było bardzo mało lub nie było w ogóle. A więc „jedynie materiał genetyczny pozostały po 21 osobach”, o którym mowa w wersji FSB, w rzeczywistości jest liczbą osób, którzy przeżyły katastrofę prezydenckiego samolotu Lecha Kaczyńskiego. Dobili ich rosyjscy komandosi, po czym wywieźli i zamienili w kawałki spalonego mięsa, aby ukryć ślady zbrodni.

    Poprawka piąta. W jaki sposób zorganizowano rozbicie samolotu polskiego prezydenta? Eksperci nam wyjaśnili, że to bardzo proste. Samolot został strącony przez rosyjskie specsłużby na małej wysokości, po podmianie parametrów lądowania. Tego dokonać można kilkoma sposobami. Na przykład, poprzez sekundowe zmanipulowanie systemu naprowadzania na niedużym wysokości tuż przed lądowaniem.
    Albo poprzez impuls elektromagnetyczny skierowany do bocznych kanałów sterowania samolotem (sterów, lotek) przed lądowaniem. Piloci wszystko widzieli i rozumieli, ale nic już nie mogli zrobić. Zabrakło czasu.
    Właśnie dlatego, aby ukryć ślady zbrodni, ocalałych członków załogi i tych, którzy mogli słyszeć ich rozmowy, należało dobić na ziemi.
    Wykonawcy rozkazu Putina przeliczyli się jednak w tym, że wśród ocalałych były osoby uzbrojone i odważne, które nawet w tej sytuacji stawiały czynny opór. Oddział specjalny nie mógł bez przeszkód powystrzelać rannych Polaków w przewidzianych ramach czasowych. Musiał zatrzymać się na miejscu kaźni, gdzie ich zastały osoby, które przybiegły na miejsce katastrofy, przede wszystkim Andriej Mienderiej, który nagrywał sytuację kamerą.

    Następnie wszystko potoczyło się dokładnie według przewidzianego w Kremlu planu. Miejsce katastrofy zostało otoczone, nikogo nie przepuszczano, a ciała ofiar katastrofy lotniczej i zastrzelonych na ziemi wywieziono. Ślady napadnięcia i egzekucji zostały usunięte.
    Ta poprawka jest kluczem do zrozumienia, co się zdarzyło; wyjaśnia ona wszystko, i komentarze tu nie są potrzebne. Poprawka szósta. Dlaczego Putin postanowił popełnić zbrodnię na swoim terytorium? Zdaniem ekspertów, w ten sposób strącić samolot i zapewnić wiarygodne przykrycie aktu terrorystycznego można jedynie na terytorium całkowicie kontrolowanym przez rosyjskie służby specjalne.
    Po pierwsze, niezbędnego impulsu elektromagnetycznego nie można nadać na odległość tysięcy kilometrów. A na system naprowadzania oddziaływać można tylko ten, kto siedzi za pulpitem kontrolera lotów lub kontroluje go z zewnątrz. Ale owo „z zewnątrz” powinno być tuż obok, na niedużej odległości.
    Po drugie, na swoim terenie są najlepsze możliwości zatarcia śladów. Co miało miejsce od pierwszej sekundzie po katastrofie, ma miejsce obecnie i dopiero nastąpi, gdy zaczną ogłaszać wyniki oficjalnego „wspólnego” śledztwa. Eksperci wymienili mnóstwo pozycji. Niezbędność dwukrotnej wymiany fizycznych źródeł zakłóceń – „żarówek” przed przylotem samolotu Kaczyńskiego i od razu po katastrofie.
    Dostrzelić tych, którzy przeżyli, rozerwać na strzępy i spalić ciała zastrzelonych pasażerów i członków załogi. Zapewnić „tajemnicze zniknięcie” dowodów, na przykład, broni, z której odstrzeliwali się ochroniarze Lecha Kaczyńskiego i wojskowi, którzy przeżyli katastrofę.
    Wyszukiwać naboje wystrzelone przez oddział specjalny i polskich wojskowych w szczątkach samolotu i drzewach w miejscu egzekucji. Podrabiać wskazania „czarnych skrzynek”. Podawać wykaz pogody oraz inne parametry katastrofy niezbędne do potwierdzenia fałszywej wersji o rzekomej „winie załogi, która nie zdołała wylądować w trudnych warunkach pogodowych”. Itd.

    Z szóstej poprawki dochodzimy do wniosku, że rozwiązanie techniczne zamachu, a przede wszystkim „środki przykrycia” wymagały, aby samolot został strącony na terytorium kontrolowanym przez putinowskie specsłużby. Przechodzimy do poprawki siódmej – „celowości politycznej” (z punktu widzenia Kremla) tego aktu terrorystycznego.

    Lech Kaczyński był względnie bezpieczny, dopóki Putin nie upatrzył sobie „polskiego Janukowycza” – ciężko myślącego „przyjaciela Rosji”, polskiego premiera Donalda Tuska. Był to zwrot, po którym czekistowską wierchuszkę Rosji zajmowało tylko jedno: jak przeczyścić drogę dla swojej marionetki lub komuś podobnego z tegoż grona „przyjaciół Rosji”. Wiedząc o zwyczajach i wcześniejszych czynach Putina, nietrudno domyśleć się, w jaki sposób planowali tego dokonać. Co i jak oni zrobili, cały świat dowiedział się rankiem 10 kwietnia.

    Z siódmej poprawki dochodzimy do wniosku, że stawka Kremla na „polskiego Janukowycza” – Donalda Tuska, jego towarzyszy i elektorat uruchomiła mechanizm fizycznej likwidacji Lecha Kaczyńskiego. Najlepiej razem z najwybitniejszymi jego zwolennikami. Metody – najzwyczajniejsze z arsenału Putina oraz jego towarzyszy z KGB.
    Poprawka ósma. Na co liczyli organizatorzy zamachu w tak ryzykownej sprawie? Przecież skutki naprawdę mogą być – i niechybnie będą – najbardziej niekorzystne dla Kremla. Nic nowego: tak samo, jak i w ciągu ostatnich dziesięciu lat, stawiano na najzwyczajniejszych durniów.
    Przywódców państw zachodnich na Kremlu zawsze uważano za nieco głupawych. Takich, którzy przysłuchują się opinii swojego społeczeństwa i obnoszą się z jakimiś prawami człowieka, jak kurwa z kapeluszem. Tę tezę ja mogę uzasadnić i zaświadczyć osobiście.

    Na Kremlu po dziś dzień uważają, że nikt nie uwierzy, iż lider Federacji rosyjskiej mógł zdecydować się na coś takiego. Zobowiązać swoich podwładnych do zorganizowania zabójstwa prezydenta innego państwa na swoim terytorium! Nie uwierzą także własnym oczom i uszom. Nawet gdyby politykom i mieszczanom z krajów dobrobytu zostały przedstawione niezbite dowody – i tak nie uwierzą.

    W głowach zachodnich obywateli są własne wyobrażenia na temat granic kremlowskiego podstępu. Takie ryzyko! Takie okrucieństwo! Po co? Moi drodzy, przecież to Rosja! Tu nigdy nie było inaczej. Kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana!

    I nikt z zadowolonych sobą mieszczan nie przypomni sobie prawdziwej twarzy Putina, gdy ten w porywie nieokiełznanego gniewu obiecał „powiesić za jaja” prezydenta Gruzji Micheila Saakaszwilego. Mówił to w obecności przywódców krajów zachodnich.
    Nikt nie przypomni sobie szczerego żalu Putina, że nie udało się do końca otruć Wiktora Juszczenki. Prezydenta Ukrainy – państwa, które, zgodnie z publiczną wypowiedzią Putina, „w ogóle nie istnieje”.
    Nikt nie przypomni sobie nadania przez Putina trucicielom prezydenta Ukrainy Wiktora Juszczenki stopni generałów rosyjskich resortów siłowych i specsłużb.
    A przecież Lech Kaczyński był trzecim prezydentem sąsiedniego państwa po Saakaszwilim i Juszczenką, którego Putin nienawidził bardziej od pozostałych. Nikt nie spodziewał się takiego spotkania? Do tego jest szkoła rosyjskich specsłużb. Wśród ścian KGB Putin był długo szkolony do działań zaskakujących i niespodziewanych dla przeciwnika.
    Z ósmej poprawki dochodzimy do wniosku, że Putin zawsze mordował ludzi, których uważał za swoich wrogów. Przy czym zawsze ryzykował, przeprowadzając najbardziej skandaliczne operacje specjalne, w tym za granicą. Lech Kaczyński znajdował się w pierwszej trójce wrogów Putina i był jedynym, do którego mógł dobrać się. A tu jeszcze „polski Janukowycz” nadarzył się.

    Co zaś tyczy się liczenia Kremla na beznadziejne durnie, którzy nie dadzą wiary nawet niezbitym dowodom popełnionej zbrodni, to na dzień dzisiejszy sprawdza się to nawet w Polsce. Poprawka dziewiąta. Każdy człowiek posiada swoją „firmową” cechę określającą jego postępowanie. Posiada ją także Putin. Zachód tak i nie potrafił prawidłowo odpowiedzieć na pytanie: „Who is Mister Putin?”. Słusznie zauważono jego skłonność do rozwiązań siłowych, ale to drobiazgi.

    Wyróżniająca cecha Putina od razu rzuca się w oczy. Jest to skrajne okrucieństwo na granicy szaleństwa. Uczniowie w Biesłanie we wrześniu 2004 roku. Rozkaz Putina – przerwać negocjacje i zielone światło do spalania dzieci z dział czołgów. W efekcie – ponad 350 ofiar śmiertelnych, grubo ponad 500 rannych, włącznie z najlepszymi komandosami rosyjskich oddziałów specjalnych wystawionych na ogień zaporowy powstańców. Ogromna ilość inwalidów.
    Zakładnicy w teatrze muzycznym „Nord-Ost” na moskiewskiej Dubrowce w październiku 2002 roku. Powstańcy zabili trzech osób, na rozkaz Putina otruto co najmniej 174 widzów spektaklu. To tylko te ofiary śmiertelne, których rodzinom udało się udowodnić ich nazwiska. Fałszywej oficjalnej liczby nawet nie warto wymieniać.

    niehujasebje
  97. 97.

    Ale wy wszyscy baby jestescie .. Cholera, pokazac wam co naprawde sie stalo a wy idioci jeszcze raz sie bedziecie o to samo pytac .. Bierz karabin i na ganice! Szykowac sie polacy! To juz nie dlugo! wroga od dawna znamy tan sam wróg.. czyli rosjan .. bij zabij ..

    Damian
  98. 98.

    autor to idiota

    delejt44
  99. 99.

    Damian zgadzam sie z tobą

    Do borni Polacy !!!! Będzie wojna musimy sie przygotować

    Mati
  100. 100.

    Tak ma Pan w 100 % racje . Jak widac z komentarzy to solidarnie zydoobrzezaki Pana atakuja ! Co do zamachu na Polski samolot to mam wrazenie ze zorganizowali go KGBowcy z MOSSADEM aby wykorzystac Polske jako broni przeciwko Putinowi za to ze odseparowal zydowstwo od rosyjskiej ropy i gazu. Dla nich to idealne rozwiazanie gdyz teraz Putinowi bedzie trudno wykreci sie od winy za ten zamach. Co prawd sam on powinien powolac miedzynarodowa komisje sledcza aby sie uniewinnic. Pytanie tylko jest czy obecnie ma na to tyle wladzy i sily. Domniemem ze nie i ze od tego momentu Rosja pograzy sie w chalosie walki o wladze co doprowadzi ja w dosc krodkim czasie do podzialu a potem moze do wojny domowej. Idealny plan MOSSADU !

    barbara
  101. 101.

    Jak czytam tych POpaprańców, im chodzbyś powiedział i przedstawił niepodwazalny dowód na cokolwiek oni i tak beda za swoim GURU TUSKIEM tak wiec trzeba ich ignorować.Jasne i wyrazne słowa słychac na tym nagraniu strzały,przeładowanie,śmiech po drugim z nich.Niech nie pieprzą głupot o spiskach bo najwieksi przeciwnicy teori spiskowych 11.09 dziś myślą,ze to mógł byc sabotaż.Ja powiem tak oczywiście L.k nie był Kennedym ale zginął z takich samych powodów, bo domagał sie PRAWDY w życiu politycznym i publicznym.L.K pozostał w zgodzie z sumieniem uczciwy tak było z Ukrainą, Gruzją, niezależnianiem nas od ruskiego notabene drogiego gazu i historią(katyń).Dlatego zginąl jak i wiele niewygodnych osób dla rzadu Tuska, tak Tuska.On ma krew na rekach tym bardziej że poświecił swoich ludzi i z lewicy.Ignorujmy POkemonów od Schetyny, naprawde oni próbuja leczyć innych, a sami sa zapatrzeni w chorych ludzi(Tusk,Niesioł,Palikot,Bartoszewski).Nie jestem zwolennikiem RMaryja i ich tv, pisze to jako Obywatel RP który przejrzął na oczy już dawno temu.Obywatel były wyborca PO, niestety platfusy, mi już orliki i złudzenia niczym fatamorgana o 2Irlandii nie wystarczą, a wam jak sie podoba ta Hucpa, droga wolna!!!!!

    ZamachPrawieIdealny
  102. 102.

    Ironisto, odpowiem ci na ogólnie znany fakt, dlaczego samolot ścina maszt nadajnika 1100 m przed początkiem pasa na wyskości 8m?? (równolegle do uszkodzonej anteny nadajnika było tez ściete drzewo w odległosci wiekszej niż rozpiętość skrzydeł TU-154 – czyli nie tylko ten się nabrał – raport fotograficzny Amielina)- BO PILOT BYŁ ŚWIĘCIE PRZEKONANY ŻE TO JEST BLIŻSZA NDB i tuż za nią jest początek pasa, żaden pilot NIGDY nie będzie szukał pasa jeżeli nie minie bliższej NDB (dla laików – NDBy nadają na różnych częstotliwościach, czyli wiadomo od której jest dany sygnał, 2 nadajniki NDB wskazują pilotowi oś pasa a na podstawie wskazań przyrządow mozna się zorientować kiedy się nad nimi przelatuje). Przy pomyłce 100-200 m w winę pilota bym uwierzył, przy 1100m – NIGDY

    pewny na tyle aby to napisać
  103. 103.

    taa zamach.. dupa nie zamach…Samolot lecący z taką prędkością… przecierz co ludzie w środku mają pourywane głlowy i ręce.. od pasów

    yhy
  104. 104.

    Jeśli wszystko wg ciebie jest takie jasne to skąd ten problem z rozwijaniem się śledztwa i “ociąganie się” z oddawaniem dowodów, które na dobra sprawę przy dalszej takiej postawie rządu mogą do nas nie dotrzeć? Nie mówiąc już o wielu innych zabiegach tuszujących sprawę. Opierasz się na jednym filmiku, a równie dobrze i bez niego można wysnuwać takie wnioski.

    taaa
  105. 105.

    Życzę wszystkim trzeźwych umysłów i obiektywnego spojrzenia na całą sprawę.
    Sam do niedawna nie wierzyłbym w coś takiego, ale czasem trzeba spojrzeć trzeźwo i samemu wysnuć wnioski.

    taaa
  106. 106.

    Napisze tylko tyle tak to byl zamach Kamerzysta tego zdarzenia zginol pod Koniec Kwietnia Niestety sprawe umorzono z niewyjasnonych okolicznosci tyle odemnie Prawdopodobnie Ruscy Przyznali sie do Zamachu ale niestety Postapili maly Blad Bo zamiast wraku Tu154 znajduje sie calkiem Inny Wrak tyle odemnie Pozdrawiam

    Hancock
  107. 107.

    To był zamach! Samolot upadł na podmokły grunt, jak mógł się tak roztrzaskać, chyba, że coś go od wewnątrz rozerwało /samolot reperowali Rosjanie, czy to takie trudne wmontować coś co zdalnie sterowane spowoduje wybuch?/. A co z tym arsenałem broni biomagnetycznej w okilicach Smoleńska, czy to trudno zaburzyć sterowanie swojego samolotu? Wierzę w wersję o dobijaniu, nawet myślę, że to mogli być piloci /kabina pilotów nie jest rozerwana/, których identyfikowano najdłużej, bo trzeba ich było zmasakrować. Wiem, że to straszne co piszę. Rodziny mają prawo wiedzieć jak zginęli ich bliscy.

    wiewiórka
  108. 108.

    debile z was bo akurat to prawda ostatnio oglosili ze jednak to musial byc zamach bo w skrzynkach odkryli jak pilot mowil do kaczynskiego ze jak nie wyladuje to go zabija !! to z was jest banda idiotow
    1!

    a
  109. 109.

    ja długo myślałam i popadałam ze skrajności w skrajność ,,, oderwałam się na parę miesięcy od tej sprawy nie wnikałam w to co podają media nabrałam dystansu … Dziś już jestem pewna, Rosjanie zaplanowali zamach na Prezydenta RP i jego brata .. ( nie wiedzieli tylko że Jarek nie wsiądzie do tego samolotu, bo wycofał się w ostatniej chwili do końca pozostając na liście pasażerów )
    Możecie stać murem za Ruskimi,szydzić ze śmierci naszych rodaków, jakimi by oni nie byli ale to nie było bydło oni mieli rodziny dzieci żony mężów /… na ich miejscu mógł być każdy z nas .. każdy ….i każdy mógł tam zginąć bez względu na to czy był politykiem kombatantem alkoholikiem czy ladacznicą …
    Pomyślcie tylko co wasi bliscy … dzieci, żony, mężowie czuli by czytając taką ot stronkę jak ta .. a takich stonek w necie jest … mam wrażenie że co druga.
    Ludziom łatwo się pisze siedząc w zaciszu domowego kąta z petem w mordzie wymyślają jakieś herezje nie zastanawiając się zupełnie że za chwilę to co napiszą przeczytają miliony internautów ( i między innymi rodziny zabitych w Smoleńsku Polaków.

    bibi
  110. 110.

    Tutaj są opisy słów i dialogów
    http://www.youtube.com/watch?v=JyJzDylonOg

    Andrzejek2010
  111. 111.

    Tutaj macie motyw i resztę. Chodziło o 15 milardów złotych które Polska straci na nowej umowie gazowej z Gazpromem. W Smoleńsku zginęli wszyscy przeciwnicy tej umowy, którzy mieli moc się jej sprzeciwic. Lech Kaczyńsku groził komisją sledczą.

    http://ndb2010.salon24.pl/209148,zyski-zamachowcow

    http://ndb2010.wordpress.com/

    inny
  112. 112.

    15mld? Ja słyszałem o 50mld zadłużenia rosji wobec Polski za tranzyt gazu na zachód przez nasze tereny. Ś.p Kaczyński miał zamiar po powroce z Katynia nowelizować ustawe i odzyskać pieniądze. PO i rządzący dziwką rosją upiekli wiele pieczeni na jednym ogniu biorąc pod uwage, że pozbyli sie silnego rywala politycznego i masy osób, które znały przekręty i przekręciki skurwysyństwa i bandytyzmu z PO. Jak dla mnie tusk ze swoja nowa dziewczyna putinem zaczynaja czynną rusyfikacje Polski, jak za zaborów.

    Baan
  113. 113.

    Tylu chorych debili, ilu tutaj (z autorem bloga na czele) w życiu jeszcze nie widziałem. Kopiuje, żeby się zachowało dla przyszłych pokoleń, bo na samo słowo nie uwierzą…

    Kutas
  114. 114.

    i teraz nie wiem już nic kompletnie… kurcze czytam i czytam i albo się wyzywacie albo… Ja napiszę że szkoda naprawdę szkoda tylu ludzi, nikt nie zasługuje na śmierć, a jeśli to był zamach to na pewno nie w takich okolicznościach. A mam pyt. może ktoś mi to wytłumaczy dlaczego na początku mówili ze z 3 os. przeżyły??? to były takie przypuszczenia czy…???

    megii
  115. 115.

    ruska mafia i obecny RZĄD to jedno.wykończyli Prezydenta a jak ktoś będzie podskakiwał to go zajebią nawet w biały dzień i gówno co im kto zrobi-obrośli w piórka-nakradli i jeszcze kradną miliardy dolarów,złotówek i ukradną jeszcze co będą chcieli,są już tacy mocni że możecie im nadmuchać w dupe.Ale były imperia znacznie większe i UPADŁY-HAHa,JAMAJKA????????????????????

    czeczen
  116. 116.

    co to za pajac stworzył tego bloga
    człowieku wrzuć na luz i nie pisz takich pierdół
    jaki zamach puknij sie w dekiel bezmuzgu.

    smiech
  117. 117.

    Dobra. Zacytuje wam ”Tutaj ubijat – Tutaj zabijaj, ”Nie zabijajcie nas” – Strzelaj (2/3 strzały ?) Uwieżcie że to był zamach, wy wieżycie w wypadek, bo wam nakręcali, ludzie ;x.

    Domino
  118. 118.

    Sorry for my bad english. Thank you so much for your good post. Your post helped me in my college assignment, If you can provide me more details please email me.

    Debt Relief
  119. 119.

    Biada nam-POlakom pod rządami targowicy!!!

    bendix
  120. 120.

    O kurwa ty glupku ;)

    alamakota
  121. 121.

    Was pseudo POlaków to TYLKO NA STOS!!! Debile zasrane, marihuany się najarali! W mordę wam tylko dać.

    polka
  122. 122.

    no i dobrze nareszcie moze polacy zroumieja ze ruski to huje ha ha

    Jaguar
  123. 123.

    “no i dobrze nareszcie moze polacy zroumieja ze ruski to huje ha ha” Sami by tego nie zrobili to był pomysł naszego Tuska z Wermahtu widac że ma zapędy po dziadku

    Roko1809
  124. 124.

    Media kłamią(Najbardziej TVN) a ludzie w to wierzą, ale teraz wy musicie uwierzyć mi że Tusk z Komoruskim mają pełne gacie strachu o to żeby to się nie wydało co oni zrobili

    Roko1809
  125. 125.

    HAHAHAHA.
    dobry ten filmik

    deadduck
  126. 126.

    Prawda jest taka
    TO BYŁ ZAMACH!!
    A stało sie to tak:
    Gdy samolot zbliżał sie do lotniska i zaczął schodzić w dół
    Ten niemiec Komorowski i żyd Tusk podskoczyli , złapali za podwozie i doprowadzili to tej OGROMNEJ TRAGEDIIIIII!!!!

    prawda
  127. 127.

    hmm myślałem że to porządny tekst ale gdy doczytałem go do momentu, w którym jest napisane, że to nędzna i chamska, jak na tak poważną sprawę, próba ośmieszenia całkiem racjonalnej opinii. przeciez i tak póki rządzi tym krajem ta niepoważna i żałośnie dezinformująca partia, nie dowiemy się czy to był zamach bo zostanie to ukryte nawet przez samo NATO, któremu zależy tak samo jak panu premierowi na tym, aby prawda nie wyszła na jaw. narazie możemy jedynie czytać chamskie brednie na takich beznadziejnych stronach.

    anonim
  128. 128.

    chciałbym się zgodzic z komentarzem ,,Polak” i podziękować mu jej za niego. cieszą mnie takie osoby, którym zależy na wykazaniu i kulturalnym potwierdzeniu swojej tezy, zwłaszcza w czasach, gdy wartości patriotyczne zanikają, a światopogląd ogranicza się do TVN i zagranicznych opinii.

    anonim
  129. 129.

    nie mamy nawet wolnych i niezależnych mediów w polsce, a jeśli jakaś gazeta jest w miarę bezstronna to i tak nie wpływa tak bardzo na głupie bydło jak inne ,,demokratyczne” media z baranami z PO w zarządzie, więc nie możemy opierać naszych opinii na polskich mediach. poza tym wbrew wszystkiemu prawdziwa polityka jest za kulisami

    123456
  130. 130.

    HAHAHA WLASNIE USUNIETO MOJE 2 KOMENTARZE CZYŻBY BYŁY POLITYCZNIE NIEPOPRAWNE? KIM WOGOLE JEST TEN WLASCICIEL STRONY?? CIEKAWE CZY TEN TEZ ZOSTANIE USUNIETY BO JA W NAGLOWKU STRONY WIDZIALEM NAPIS NIEZALEZNY GLOS W MOIM DOMU HAHAHA ZALOSNE

    123456
  131. 131.

    widze ze sie komentarz utrzymal XD widocznie jest ,,w porządku”

    123456
  132. 132.

    Koleś i ty nazywasz siebie studentem prawa ? Nie chciałabym nigdy mieć do czynienia z takim prawnikiem jak ty. Po pierwsze – prawnik powinien dochodzić prawdy a nie ironizować przesłanki, które mogą wskazywać, (udowadniać) w tym przypadku zamach lub jego brak. Odsyłam do sprawy księdza Popiełuszki zrozumiesz co mam na myśli kiedy poczytasz wypowiedzi w tamtych czasach milicjantów, świadków strony rządowej oraz mediów. Po drugie – należy zapoznać się WNIKLIWIE ze wszystkimi dowodami w sprawie. Tym czasem brakuje 16 sekund nagrania z czarnej skrzynki, przesłuchania przez stronę polską kontrolerów baraku lotniczego (który na początku zeznawali inaczej a później inaczej), brakuje nagrań z sekcji zwłok, broni oficerów BORu, telefonów komórkowych ofiar, nie wyjaśniona została osoba generała, który znajdował się w baraku lotniczym w Smoleńsku (kontroler zeznał, że taka osoba była – później, że jej nie było, a potem potwierdzono oficjalnie, że jednak był, bo taka jest procedura – brak nazwiska tego człowieka i brak jego przesłuchania), brak wyjaśnienia oddawanych na miejscu katastrofy strzałów z broni. Strona Rosyjska na początku zaprzeczyła żeby ktoś strzelał, a po wyemitowaniu filmu stwierdzono, że to były wystrzały z broni BOR-u. Takich pytań i braku wyjaśnienia ich jest więcej i należy rzeczowo i poważnie wyjaśnić wszystko, dojść do prawdy.
    I na koniec ku poćwiczeniu prawniczego mózgu proponuję prześledzić sprawę Biesłanu, ataku na moskiewski teatr Nord-Ost na Dubrowce oraz zamachy bombowe na budynki mieszkalne w Moskwie i Wołgodońsku w 1999 roku. Może wtedy pojmiesz jak działają służby specjalne FSB. Proponuję też odwołać się do wypowiedzi Jacka Koska obecnego ochroniarza osobistego Guzowatego. Zanim zaczniesz ironizować przyszły PRAWNIKU najpierw wszystko sprawdź bo jeśli nie będziesz tego robił zamiast prawnikiem będziesz zwykłym aparatczykiem.

    Isamu
  133. 133.

    Patryku, widzę że nie jesteś bystry. Terminem “Teoria Spiskowa” określa się wszystkie opinie, które nie są propagowane przez panującą władzę, tak też było za komuny z mordem Katyńskim, też był wtedy “głupią” teorią spiskową. Hasło “teoria spiskowa” jest idealnym manipulatorem, ludzie słysząc ten termin, wyłączają myślenie i nie myślą już krytycznie nad dziedziną w której mieli wątpliwości, to prosty mechanizm psychologiczny. Poza tym kłamstwo aby było skuteczne, musi być takim wielkim kłamstwem aby nikt nie mógł w to uwierzyć… to najstarsza na świecie metoda. Co do filmu który tu podałeś… dla mnie on nie jest dowodem i nie opieram swych wniosków na zadnych materiałach wideo a na historii, powiązaniach i sytuacji politycznej, polityce światowej, technologii i najważniejsze – trzeźwej logice.

    Raf
  134. 134.

    jeśli to był zamach to huj im w dupe Jeszcze niech z drugą kaczką zrobią porządek

    gsdfhgsh
  135. 135.

    Cała prawda po stronie autora. A czytaliście też to? wypadek Szczecin

    wypadki przy pracy
  136. 136.

    o mój Boże !!!! takie brednie o zamachu i to w dodatku kolega z mojego wydziału i mojej uczelni, ale wstyd !!!!!!!!!!!!!!!!!

    Magda
  137. 137.

    Magdo,

    dziwne, że dostałaś się na ten sam wydział co ja, bo ewidentnie nie czytasz ze zrozumieniem… (polecam zwłaszcza część po p.s.,)

    Patryk Gorgol
  138. 138.

    a i tak Putin jest pojebany, razem ze swym kolegą, a to może pedaly ??

    przeciwnik putina i rosji

Dodaj komentarz